Načrtovanje mobilnih aplikacij

Tale miniserija (kot da sem HBO :)) o internetu na mobilnih napravah je nastala čisto slučajno. Kljub temu pa, če niste prebrali članka O čem govorim, ko govorim o mobilnih spletnih straneh, ga najdete tukaj. Mobilne aplikacije so torej eno izmed mest, ki jih uporabljajo vaši (bodoči) kupci. Glede na vaš poslovni model je to lahko primarno …

Preberi celotnegaNačrtovanje mobilnih aplikacij

O čem govorim, ko govorim o mobilnih spletnih straneh

Že desetletja se pogovarjamo, da bodo mobilne naprave postale glavni način dostopanja do spleta. Takrat smo verjetno še vedno govorili o spletnih straneh WAP, majhnih, grdih in brez funkcionalnosti, ki so še rudimentarnim mobilnim napravam omogočale vpogled v splet. Od takrat so mobilne naprave naredile 17 korakov naprej in dva levo. Najbolj zanimivo pa je, da je …

Preberi celotnegaO čem govorim, ko govorim o mobilnih spletnih straneh

Tvoje kupce je strah – FOMO v marketingu

Kogar je pičila kača, se boji še zvite vrvi. Tako pravi pregovor. Če ga prevedemo v spletni marketing in FOMO (fear of missing out), dobimo: »Komur so enkrat pred nosom kupili karto za letalo, se boji vsakega obvestila FOMO.« Slabe šale na stran – izkoriščanje občutka, da se na spletni strani na veliko dogaja, da …

Preberi celotnegaTvoje kupce je strah – FOMO v marketingu

Ste že dodali podcaste v vaš marketing mix?

Marketing mix, multichannel in omnichannel marketing so verjetno trije najpogosteje zlorabljeni termini v marketingu. Poleg growthacking (res, preberite tole knjigo) in CDJ, seveda. Kljub temu pa so izrazi in koncepti še kako aktualni. Marketing mix je včasih obsegal offline kanale, nato pa smo mu dodali še online kanale. Kasneje smo ga razširili z Adwords, direktnim …

Preberi celotnegaSte že dodali podcaste v vaš marketing mix?