Kdo sem?

Peter Mesarec.

S spletnim marketingom se ukvarjam že več kot 15 let in analitiko najrazličnejših spletnih strani sem odpiral na precej različnih pozicijah. Kot naročnik, kot lastnik podjetja in kot agencija.

Kot vodja oddelkov, na najbolj performance orientirani agenciji v Sloveniji, sem načrtoval, nadziral, in deloma tudi izvajal marketinške strategije, ki so vključevale vse (ali pa vsaj večino) marketinških kanalov.
Agencijsko delo omogoča vpogled v morje različnih poslovnih, organizacijskih in oglaševalskih modelov, kjer se naučiš mnogo tistega, kar deluje in verjetno še več tistega, kar ne deluje (ne le marketniško, verjetno celo bolj organizacijsko). Zato me (skoraj) nič več ne preseneti, I’ve seen it all.

Kot marketing manager na naročniški strani sem hands-on vodil oglaševalske kampanje, pripravljal strategije in jih izvajal, vodil sodelavce k temu, da smo kampanje redno optimizirali in jih nadzorovali preko reportov ter tedensko sedeli na growth sestankih in iskali rešitve, ki so naredile marketing profitabilen. Znam prevajati jezik, ki ga uporabljajo agencije, v jezik, ki je razumljiv podjetjem. In znam vzpostaviti sisteme, ki naredijo sodelovanje z agencijo profitabilno.

Kot lastnik podjetja razumem delovanje in zahtevnost poslovanja podjetja, zato k vašemu podjetju pristopam kot bi pristopal k svojemu – brez nepotrebnih (ampak z nujnimi) riskantnimi odločitvami in s pravilnim poslovnim pogledom.

Proces po katerem delujem je precej enostaven in vključuje postavitev ciljev, izvedbo in primerjavo rezultatov s cilji. Preveri, ponovi.

Najpogosteje se podjetja obračajo name s potrebo po svetovanju o optimizaciji marketinških kanalov, kjer po analizi izločimo tiste, ki so najbolj problematični in se jih lotevamo enega, ali raje, dva po dva. Skupaj nato poiščemo nove kanale ter rešitve ki ne le optimizirajo marketing, ampak ga razširijo in obdržijo profitabilnost. Pokličejo me tudi, kadar njihova optimizacija za iskalnike ne prinaša želenih rezultatov in je potrebno prevetriti načine priprave vsebin ali pridobivanja povratnih povezav. FB messenger sporočilo mi pošljejo kadar  je potrebno celovito prenoviti njihov e-mail marketing, izbrati ponudnika, jih prestaviti na nov sistem pošiljanja, pripraviti strategijo pošiljanja ter jo implementirati. E-mail mi pošljejo kadar se lotevajo priprave nove spletne strani in potrebujejo nekoga, ki gre z njimi preko procesa načrtovanja posameznih strani in jim pomaga nadzorovati pripravo spletne strani od odločitve za spletno stran do končne splavitve. Pokličejo me, ko potrebujejo optimizacijo procesov znotraj posameznih marketniških oddelkov. Pokličejo me, ko potrebujejo pomoč v marketingu.

Glede na moje izkušnje s predavanji / izobraževanji, me pogosto povabijo tudi, da konkretno prikažem, kako lahko znotraj podjetja sami optimizirajo marketinške kanale, kjer se najraje osredotočim na SEO, Uporabniško izkušnjo in Vsebinski marketing. Predavanja so vedno ocenjena z najboljšimi ocenami in najlepšimi pohvalami, zagotovo bo tudi pri vas tako.

Sem avtor večih knjig s področja spletnega marketinga, ki so pogosto citirane v drugi literaturi, seveda jih najdete na Cobbisu.

Tole je eno izmed mojih predavanj na Inorbit konferenci