Marketing svetovanje

Izvajati marketing znotraj podjetja ni enostavno. Koordinirati je potrebno interne resourse, ki znajo zaradi velike količine zadolžitev izgubljati fokus, koordinirati je potrebno agencije, ki znajo zaradi premalega števila plačanih ur izgubljati fokus in oboje je potrebno natančno meriti, kar zaradi drugih nalog pade izven fokusa.

Razlogi, zakaj imajo podjetja težave pri vzpostavitvi in izvajanju učinkovitega spletnega makretinga so različni, pogosto pa se skoncentrirajo na to, da manjkajo sistemi in procesi, ki bi omogočali da se redno ukvarjamo s kampanjami, ali pa ugotovimo, da manjka merjenje ali procesi, ki bi zmerjene podatke spremenili v realno izvedljive stvari.

Vse to še najlažje naredi zunanji svetovalec, ki podjetju pomaga pri marketingu. Zaradi tega ker ni vključen v vsakodnevne taske ki ponavadi preplavijo sodelavce in sodelavke, se lahko fokusira na pripravo sistemov, ki zagotovijo učinkovitost. Ravno zaradi tega, ker je izven “loopa vsakodnevnega dela” lahko gleda na posamezne kanale iz perspektive kako se le-ti vključujejo v druge kanale, kako se prekrivajo in kako se polagajo na krivuljo nakupnih procesov različnih ciljnih skupin in njihovih potreb. Pogled od daleč na vse procese je tisti, ki lahko zagotovi da nove kanale in druge teste izvedemo le takrat, ko imajo potencial, da pozitivno vplivajo, ne pa da testiramo vse povprek, stvari ki jih najdemo na naključnem blogu “10 best growth-hacks”.

Marketing ne more delovati sam, ampak mora biti v močni povezavi s produkti in poslovnimi cilji podjetja, vendar oglaševalcem pogosto manjka razumevanje poslovnih ciljev in strategij, ki stojijo za podjetjem. Razpon razumevanja poslovnih metrik, ki se povezujejo z marketinškimi metrikami je velik, od osnovnega CPA preko Churna in do EBIDTA in nazaj preko drugih metrik. Resno razumevanje metrik in procesov, ki stojijo za njimi, komaj omogoča resno razumevanje oglaševalskih in marketinških kanalov in njihov vpliv en na drugega ter vpliv na delovanje podjetja. Tukaj se pokaže razlika med marketingarjem, ki bo prestavljal CPCje in marketingarjem, ki bo povečal EBIDTo in tako resnično vplival na uspešnost podjetja.

Zakaj sem lahko tisti, ki vam bo pomagal do večjega dobička, si lahko preberete tukaj.