Tvoje kupce je strah – FOMO v marketingu

Kogar je pičila kača, se boji še zvite vrvi. Tako pravi pregovor. Če ga prevedemo v spletni marketing in FOMO (fear of missing out), dobimo: »Komur so enkrat pred nosom kupili karto za letalo, se boji vsakega obvestila FOMO.« Slabe šale na stran – izkoriščanje občutka, da se na spletni strani na veliko dogaja, da …

Preberi celotnegaTvoje kupce je strah – FOMO v marketingu

SEO velikih spletnih trgovin

Optimizacijo za iskalnike že 15 let opisujem na praktično enak način: 1. Keyword analiza, 2. tehnična optimizacija, 3. vsebinska optimizacija, 4. backlinki. In vse je še vedno res. Seveda pa je, kot vedno, hudič v detajlih. Pristopi k SEOtu se razlikujejo ne le glede na to kaj je posamezna spletna stran že naredila v preteklosti, …

Preberi celotnegaSEO velikih spletnih trgovin