4 Alternativni načini prodaje v času karantene

Verjetno ti ne rabim razlagati, da je karaneta hudič. Zaprte trgovine, zaprta podjetja, zaprte firme, zaprti s.p. ji. In dokler čakamo, da se princ teme spomni in nam nameni kak drobiž, dajmo raje akcijo. Spodaj je seznam stvari, ki jih lahko še vedno počnemo varno, v okviru karantene in kljub temu najdemo alternativo, da zaslužimo za prispevke, najemnino in še kaj.

Pošta še dela, ostali dostavljalci pa tudi. Prodaja preko spleta je dovoljena za vsa podjetja, torej, to je rešitev. Takšna ali drugačna.

Ideje, kako spremeniti svoj biznis, da boste lahko prodajali

Vsakdo, ki ima še kakšen alternativni način prodaje, naj to zapiše v komentar.

1 na 1 video klic prodaja

Če ste trgovina, ki nima svoje spletne strani in potrebujete precej časa za prodajo produkta, potem je to rešitev za vas. S kupcem se povežete preko Facebook video klica in ga dobesedno nesete po trgovini, mu/ji razkažete ponudbo, svetujete pri nakupu in razložite vse, kar je potrebno razložiti. Predstavljam si, da na takšen način lahko prodajajo vse vrste fizičnih trgovin. Res je, ne bo tako zelo veliko prometa, ampak vseeno.

Praktično to naredite tako, da uporabite spletni koledar (tale je brezplačen https://www.setmore.com/) kjer se kupci prijavijo za pol urno svetovanje in vi jim svetujete, se dogovorite za produkt, ki ga želijo kupiti, plačajo vnaprej in jim ga pošljete po pošti.

Na dan lahko v 6 urah podelate 12 kupcev, če vsak kupi za 50 € imate že 600 € prodaje.

Prodajte produkte namesto storitev

Tale je primeren za tiste, ki v osnovi prodajate storitve, kupci pa pri vas kupijo tako storitev kot tudi produkte. Recimo frizerski saloni, pedikura, manikura, masažni saloni in še kaj.

Sam sem bil pri frizerju tik pred krizo, ko je bil frizerski salon še zadnja stvar, ki je bila odprta v Kristalni palači. In seveda mi je poskusila prodati kremo za lase (kremo za lase? ka te to je, čuj?). Seveda je nisem kupil, ampak vsi vemo, da veliko vaših strank poleg storitve kupi tudi kremo, šampon in cel kup stvari, ki v kopalnici zasedajo štiri police in se jaz na njih ne spoznam. Ampak, vi točno veste katera stranka kaj uporablja in skoraj še veste koliko tistega fajnega šampona ji je še ostalo. Pošljite ji sms, če želi, ji pošljete šampon po pošti.

Ne vem, a lahko gostilne postanejo spletni prodajalci. A lahko pokličete stranko, ki pri vas stalno pije jagodni sok s smetano in jim ga prodate? Ja, lahko. Samo upati si morate.

Iz storitvenega podjetja ste postali prodajalci produktov. Še vedno ste strokovnjak/strokovnjakinja na vašem področju, ki lahko super dobro svetuje strankam.

Prodajajte kupone za prihodnost

Tole sem ukradel super ekipi na https://www.dellaspina.si/izredni-boni ki imajo enake težave z likvidnostjo kot vsi drugi. Skladišča so polna, noben pa ne kupuje očal. Torej so rekli, bomo pa prosili ljudi, naj kupijo bone vnaprej in jih vnovčijo, ko bomo spet lahko šli k optiku.

Tole je primerno čisto za vse, v osnovi pa apelirate na vaše stalne stranke in na ljudi dobre volje, ki jih je danes še veliko in so pripravljeni pomagati podjetjem, ki so ali pa bodo v težavah.

Princip je čisto enostaven, pripravite bone v vrednosti ene, dveh, treh, petih storitev, brez omejitve trajanja in jih prodate preko spletne strani ali pa spet, če nimate spletne strani je Facebook ok, lahko pošiljaš e-maile, sms-je, karkoli.

In, če nosite očala, jih kupite vnaprej in pomagajte Marinu in ekipi tukaj.

Prestavite se na splet

Sej vem, da mislite, da vaših storitev ne morete prodajati po spletu, ampak a je res tako?

Moj fitnes je že postal čisto spletni fitnes. Začeli so zaradi korone, zdaj pa ti brez težave prodajo že novo vrsto članarine, ki je spletna članarina. Jaz seveda ne treniram, ker mam dojenčka in komaj kaj spim, ampak članarino sem pa vseeno plačal. In ja, njihova dodana vrednost je bila, da se dobiš tam, da te nadzorujejo na treningu in pomagajo da vaje delaš pravilno, ampak, silom prilike …

Razmislite predvsem o tem da nekoliko spremenite svojo storitev in jo prodajate preko spleta. Psihiatrična pomoč lahko super deluje preko spleta in se ne rabite izpostavljati virusom. Imate podjetje za urejanje balkonov in se vam je ravnokar začela sezona? Ni problema. Tudi vi lahko delate preko spleta. Ja, ljudje bodo pač mogli sami dat roko v zemljo, in porinit noter sadiko, vi pa jim lahko svetujete pri tem.

Spet, z Facebook chatom se povežete s kupcem, pokaže vam svoj balkon, razloži kaj in kako, vi jim poveste kaj naj kupi in kje, kako naj posadi, na kaj mora paziti. Zmenita se, da vas pokliče še enkrat, ko bo v merkurju na vrtnem oddelku in še enkrat ko bo doma sadil, da jim poveste kaj in kako globoko naj sadijo.

Spet, ne bo šlo toliko kupcev kot prej, ampak vseeno, nekaj boste lahko naredili, vsak evro je boljšo od jokanja po Facebooku.

Enostavna spletna stran je boljša od nobene

Resno, če daste na vašo spletno stran, ki jo vaši kupci že poznajo, le najbolj prodajane produkte in možnost, da jih naročijo preko e-maila, ste že nekaj naredili. Ne rabite fancy šmency spletne trgovine, ki stane 30.000 € in nastaja 6 mesecev.

Če imate spletno stran, ustvarite nov blog, vanj zapišite cene in imena produktov, s telefonom poslikajte produkte in že imate spletno trgovino. Vsaj razprodajte zaloge, ki jih imate, če že ne drugega.

Kako do kupcev

Ok, zdaj smo uredili, da imate spet kaj za prodat. Seveda pa moramo sedaj najti ljudi, ki bodo kaj kupili.

Kontaktirajte vaše obstoječe kupce

Obstoječi kupci so najboljši. Vi jih poznate, oni poznajo vas in prvi bodo kupili od vas, tudi če boste imeli slab prodajni kanal. Torej, ne rabite svetleče se spletne trgovine, oni bodo naročili tudi kar preko Facebooka.

Torej, karkoli imate od njih, e-mail, facebook profil, telefonsko številko, pošljite jim nekaj, kar jih bo zanimalo. Pa ne bit zdaj požrešni pa vsem poslat en pa isti sms. Ne, razmislite, prilagodite se, vsaka stranka je danes zlata vredna. Zato je ne smete zgubiti.

Mislim, kaj drugega pa boste delali, kot cel dan pošiljali smsje.

Živijo Marjan, zadnjič si bil na britju pri nas in si kupil gel za brado, če ti ga je že zmanjkalo, ti ga z veseljem pošljem? Če pa te zanima, kako si sam obriješ brado se lahko dobiva na facebook klicu v tvoji kopalnici in te vodim po postopku? Ostani zdrav!

Seveda se držite vseh zakonov, GDPR, Zekom ipd. in vsi ti zakoni pravijo, da že s tem, ko je nekdo vaš kupec, mu lahko pošiljate sporočila o vaših produktih. In dodatno, koristnega sporočila še noben ni kazal inšepktorjem. Njim se kaže spam, brezvezna sporočila poslana vsem.

Restavracija v moj bližini je enostavno na svojo okno napisala, da so sedaj na Woltu in da dostavljajo hrano (Kačji pastir pri koseškem bajerju. Naročite). Jaz še nisem uspel naročit, ker imamo zalogo sveže zelenjave, ki jo moramo skuhati, ampak vsekakor bom, če ne zato, da podprem lokalne restavracije, ker bi bilo res škoda, da propadejo. In vsi, ki hodijo mimo bajerja, bodo videli to reklamo in upam da, naročili.

Facebook skupine in strani

Lokalna oskrba hrane v Ljubljani je nova skupina, ki je nastala kot odziv na Koronavirus. In slišim, da obstajajo tudi druge po celi Sloveniji. Ja, v njih se združujejo pridelovalci in predelovalci hrane, ampak zagotovo obstajajo tudi druge grupe, ali pa še bodo nastale.

Poiščite jih, mah, če je treba jih ustanovite in bodite v njih aktivni. Ker itaq nimate drugega dela.

(Sej vem, da to, da nimate drugega dela, kot biti na Facebooku ali pisati smsjev, ni res. Aboslutno imate veliko drugega dela, ampak, na koncu koncev, tako kot ste bili prej v službi, ste sedaj lahko tukaj v “službi”).

Strani za promocijo

Vse omenjene stvari lahko počnete vzporedno, in ko ste ravno zagreti, uporabite še eno izmed strani, na katerih lahko ponujate storitve. Recimo omisli.si je že vzpostavil sistem, kjer lahko brezplačno dobite informacije o strankah, brez plačila, tukaj https://omisli.si/solidarnost/ .

Seveda ste lahko člani na večih straneh in si vsaj delate biznis za naprej.

Video svetovanja in promocija

To ni nova ideja in ni nič posebnega in ni povezana s Korona virusom. Pa vseeno jo lahko naredite, ker ne zahteva nobenega denarja, samo vaš čas in delo. Pokažite se, da res razumete stvari in da ste strokovnjaki na svojem področju. Danes (in še dolgo) so vsi doma in gledajo video posnetke, takšne ali drugačne. Zakaj ne bi gledali vas.

Galea nepremičnine (ki je slučajno moja familija) se je odločila, da bo delala vsak dan video v katerem bo ljudem pomagala pri tem, na kaj naj bodo pozorni pri nakupu, prodaji ipd. nepremičnine. Takšne video posnetke lahko delate tudi vi in začnete prodajati preko spleta po zgornjih idejah, če ne, pa si vsaj delate biznis za naprej. Noben ne ve, kaj se bo zgodilo, vemo pa, da bo enkrat konec.

In za ta konec si moramo vnaprej pripraviti kupce in kupke.

V komentarjih povejte katero idejo boste uporabili in kaj delate vi, kakšne so vaše ideje?

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Priporočeno

Ne zamudite novosti

Si se naučil/a kaj novega?
Če ja, mi dovoli, da ti pošljem naslednji članek kar na e-mail.