fbpx

A prihaja kriza? SEO je vaš rešitelj

Ohlajanje gospodarstva je praktično že tukaj. Ne glede na to, da tega pri nas še ne vidimo, se stvari pripravljajo. VW je že zmanjšal število naročil. To je bolj ali manj edina metrika, ki jo jaz razumem. Tista rdeča knjiga, na kateri je pisalo Osnove ekonomije je ostala na mizi, ne v moji glavi.

Kakorkoli, kriza baje prihaja, jaz upam, da bo to pomenilo, da bodo stanovanja cenejša. Verjetno bo to pomenilo, da bo naenkrat veliko marketinških svetovalcev vzelo redne službe po “normalnih” plačah, karkoli to že pomeni. Budgeti bodo šli dol, najprej na internetu, šele potem drugje.

Vse to smo že videli.

Ampak, sedaj še nismo tam. Sedaj smo tukaj, ko je denarja še dovolj in nam vsaj približno še dovolijo, da lahko porabljamo denar za marketing.

Kaj lahko danes naredimo za to, da bomo v času krize vsaj nekoliko bolje živeli? Moj odgovor je SEO. V krizi bodo ljudje manj kupovali, zato bo oglaševanje še manj učinkovito (verjetno bo tudi nekoliko ceneje, vendar ne dovolj, da bo zrastla profitabilnost). In še šparalo se bo, kar pomeni da bo dvakrat manj denarja za oglaševanje.

Zato se nam splača vlagati v SEO. Seveda smo že veliko zamudili, če nismo do sedaj že najeli SEO človeka in z njim delali na treh delih SEOta (kam v SEO vlagati preberi tukaj). Ampak ni še vse zamujeno. Danes, ampak res danes, moramo začeti vlagati v content. In ne kar tako. Čisto enostavno je.

Iz predala potegnimo analizo ključnih besed. Tisto, ki so nam jo enkrat eni SEOti naredili, pa je nismo nikoli uporabili. Za vsakega izmed prvih 100 keywordov, ki jih imamo na tem seznamu, pripravimo 1000 besedni članek. Easy peasy. Pa ne zdaj “bomo napisali ja, enega na teden, ko bomo meli čas”.

Ne, poiščimo pisko ali pisca in naj nam napiše vsebine. Verjetno jih bomo potrebovali več, zato da lahko odkljukamo seznam Martinovega. Ker do takrat bo ziher še denar in po Martinovem itaq ni nič več. Najprej mamo glavobol, potem je halloween, black friday, cyber monday, in božič. Ajde bok 2019.

Še enkrat. 100 člankov, vsaj izmed njih naj ima 1000 besed. Keyword research, napisat, objaviti na vaši spletni strani.

Zakaj 100 vsebin? Ker je to najbolj trotl ziher način, da izboljšamo svoje pozicije. Karkoli drugega bi počeli, bi morali iti v detajle, razumeti, vse je odvisno, relativno ipd. Če pa objavite 100 vsebin za pomembne ključne besede, skoraj ne morete brcniti v temo. Pozicije, obiskovalci, prodaja se vam bo izboljšala.

via GIPHY

To je to, krisis averted.

Da pa ne boste rekli, da razmišljam vedno samo o SEOtu, ja obstaja še druga možnost. Ampak to naredite le, če ste prvo že zaključili.

E-mail marketing je drugi kanal, pri katerem lahko delamo na zalogo. Torej, izkoristimo sedanji čas, ko imamo denar, da bomo lahko prodajali kasneje, ko bo denarja manj.

Začnite masovno, na veliko in z oglaševanjem nabirati nove e-mail naslove. Trenutno jih verjetno zbirate od kupcev (če vas niso odvetniki naplahtali) in z obrazcem na dnu spletne strani, na katerega tako ali tako nihče ne klikne.

Oglaševanje, Facebook Lead Gen, oglaševanje vašega e-priročnika, ma na koncu koncev ruleto na vaši spletni strani v zameno za e-mail. Karkoli, samo da začnete na veliko pridobivati e-mail naslove.

Ker na te e-maile, ki jih bomo dobili danes, bomo lahko celo krizo pošiljali e-sporočila in jim prodajali. Brez omejitev, brez vlaganja v dodatno oglaševanje, samo e-mail bo treba poslati.

Če še vedno uporabljate Mailchimp, preberite tale prispevek “Ne bodite leni, prenehajte uporabljati Mailchimp”.

Marketing težko delamo na zalogo, zato so krize kr bedne. Če pa vlagamo v SEO in e-mail marketing, pa si lahko naredimo malo zaloge kot ježek. Bodite kot ježek, ne kot … (neka pravljica je bila, ko je ježek zbiral za zimo, druga žival pa ne, potem je pa ježek imel kaj za jesti, druga žival pa ne). Nevem. Bodite kot ježek.

Tole bi še moral prebrati:

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.