Ali se splača biti marketing svetovalec

Že nekaj več kot tri leta je, odkar sem na Linkedin objavil spodnji zapis.

Moja zgodba na Malih junakih se je takrat končala in niti približno nisem imel pojma, kaj naj naprej. Po veliko kavah z veliko vami sem pogruntal, da bom najbolj srečen, če bom sam. In sem šel na svoje, drugič.

Tri leta kasneje sem prvič analiziral, ali se je moja odločitev izplačala. Finančno.

Ostale analize sem naredil že prej. Ko je moral sin v bolnišnico, sem lahko bil skoraj cele dneve zraven. Med epidemijo in ko je bila žena na bolniški, sem delal skoraj samo takrat, ko sem bil na virtualnih sestankih, pa še teh sem se udeležil kar od doma. Torej dve sekundi po tem, ko se je končal sestanek, sem lahko že previjal plenice. Z vidika preživljanja prostega časa se je to zagotovo splačalo.

Doma sem več, delam manj, stres je verjetno podoben, kot bi bil v službi, brez pač ne gre.

Finance pa tudi kažejo zanimive stvari. To je graf prihodkov po mesecih od maja 2019 do maja 2021. Generalno premica narašča, kar je dobro. Absolutne številke pa kažejo, da je v resnici zrasla samo za 10 %. Moji prihodki so torej že od začetka pred tremi leti bolj ali manj konstantni.

Še bolj zanimiva je porazdelitev po storitvah. V glavnem delam eno, in sicer marketing in SEO svetovanje. Prav tako se razveselim, če lahko pripravim kakšno predavanje; pripravil sem nekaj tehničnih in vsebinskih pregledov spletnih strani, precej pa sem jih tudi načrtoval.

Ampak najbolj si želim nuditi svetovanje na področju marketinga. Ker kot povem na vsakem predavanju … To je najboljša služba na svetu. Prideš na sestanek, poveš, kaj naj naredijo, in potem morajo vse storiti sami. Meni tako skoraj ni treba migniti. Šalo na stran, v resnici ima človek pri svetovanjih najmanj dela od doma. In to je na koncu koncev cilj, veliko (dovolj) denarja za čim manj dela, kajne? Ali pa vsaj, da človek ne dela stalno in povsod. Petek in svetek. Noč in dan. Da nismo tipični odsotni očetje in mame ter partnerji.

Tu je porazdelitev po storitvah

Očitno je, da mi uspeva, kar želim: velik del, kar 67 % vseh prihodkov, izhaja iz svetovanj, takšnih in drugačnih. In v zadnjem času se od svetovanja na področju SEO premikam proti marketinškemu svetovanju, kar je tudi dobro. Res je sicer, da nisem popolnoma prepričan, ali je premik z nišnega svetovanja k splošnemu najboljša odločitev glede na umeščenost na trgu, ampak o tem morda ob naslednji priložnosti.

Odgovor na to, ali se splača biti marketinški svetovalec, je seveda večplasten. Zdaj, ko prihaja poletje mi pač nihče ne bo plačal dopusta, da o bolniški sploh ne izgubljamo besed. A ker so prihodki čez leto dovolj veliki, se mi s tem ni treba ukvarjati.

Res pa je, da ima takšen način dela tudi svoje izzive. Povsem nova pisarniška cimra je super, ker je hkrati tudi moja soproga. In že od nekdaj sanjarim o tem, da bi me nekdo vsako jutro, ko prispem v službo, vprašal, ali si želim skodelice kave. In mi jo prinesel. Živa je bila v tem strašansko dobra. Potem pa je šlo samo še navzdol. Namig, kreh kreh.

Čas je, da zaključim, ker je treba posesati dnevno sobo. Še ena prednost dela od doma.

Dodatek oktobra 2021: Ta članek je bil spisan zgodaj poleti, ampak ga nisem objavil, ker poleti noben ne bere blogov. V vmesnem času sem veliko razmišljal o tem, da je glede na vse čas, da del svojega časa posvetim kaki neprofitni organizaciji in jim malo pomagam pri delu. Baje kako stvar znam. No, jeseni se je zgodilo to, da sploh nisem rabil razmišljati, ampak me je neprofitna organizacija poiskala sama. Moja najljubša. Tako da, vesolje poskrbi za vse.

Tole bi še moral prebrati:

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.