Ali se splača biti marketinški svetovalec v.2022

TL.DR.: Nova velika storitev je napovedana na koncu prispevka.

Takšne vrste prispevek sem napisal že v preteklosti (tukaj), ko sem analiziral prihodke v treh letih delovanja podjetja. In sem pogruntal, da je kar pametno enkrat na leto pogledati, od kod prihaja denar (to kam gre je še veliko bolj kompleksno vprašanje), ter kaj se lahko naredi na tem, da bi ga prišlo še več.

In kdaj je boljši čas za to, kot na začetku leta?

Pregleda sta dva, prvi gleda le letošnje leto in predvsem produkte, ki so bili prodani. Drugi pregled pa pogleda prihodke po mesecih že od prejšnjih let in do danes ter doda trend.

Še tole. Ob začetku leta sem preveril tudi, kako zadovoljni so naročniki in naročnice z našim sodelovanjem. Klasičen NPS pač.

Super vesel sem, da je ocena 9,6. Kar je res veliko. Hvala.

Pregled po opravljenih storitvah

Glede na preteklost se je precej zmanjšal odstotek svetovanj, kar je ok, glede na to, da svetovanja predstavljajo tisti del, kjer moram biti stalno aktivno prisoten. Res pa je, da so velik del tega prevzela predavanja, ki so samo v delu pasivni prihodek.

Načrtovanja spletnih strani bi morala predstavljati večji odstotek, to je produkt, ki mi je resnično všeč in ima tudi zelo velik vpliv na to, kakšno spletno stran dobijo naročniki, zato se moram bolj fokusirati na to.

Res pa je, da smo v 2022 dodali online izobraževanja na moji lastni strani, ki so predstavljala kar 14 % vseh prihodkov. Letos pričakujem še veliko povečanje po GA4 izobraževanju in zraven pride tudi Udemy izobraževanje, ki je že pripeljalo kar nekaj prihodka, in glede na to, da se planira vsaj še eno za letos, bo del tega še porasel v 2022.

Eden izmed planov za 2022 je bil, da preidem na 4 dnevni delovnik. Torej, da imam petke proste (razen pač SEO roasti so ob petkih). V velikem delu mi to uspeva, sestanki so zelo zelo redko ob petkih in tudi drugih stvari se redko dotaknem. Petki so moji dnevi za fizično in psihično zdravje. To moram še bolj poudariti, morem pogruntat, kako lahko nastavim auto e-mail reply za vsak petek, ki bo rekel “sorči, ni me”.

Prihodki po mesecih

Če pogledamo še prihodke po posameznih mesecih in trend prihodkov za celo obdobje, je to tudi nekaj, s čimer sem lahko zelo zadovoljen, kajti graf lepo počasi raste, v zadnjem letu je bila rast skoraj 10 %. Ni ravno gazela, je pa lepa želva, ki se počasi vleče k vrhu.

Ampak, zagotovo je čas, da nekaj spremenimo in tole povečamo. Izgleda, da bo novo Udemy predavanje prišlo kar kmalu, pogovori o tem že potekajo, tokrat ga ne bom naredil sam, ampak v dvoje. Ker je v dvoje lažje.

Res je tudi, da se je pri svetovanjih naredila fragmentacija, kar pomeni več organizacije, več administracije in več razmišljanja. Veliko lažje je delati za 3 naročnike, ki imajo zakupljenih 5 – 10 ur, kot za 10 naročnikov, ki imajo zakupljeno uro ali dve.

Ker glavna ideja je še vedno, da se imamo čim bolj fajn.

Velika sprememba, ki to ni

Bolj ali manj pri vsakem naročniku delamo stvari, ki so veliko širše od SEO svetovanja. Priprava analitike, zastavitev ciljev, priprava Data Studio poročil, pregledi uporabniške izkušnje in pregledi oglaševanj, vse skupaj pa je vedno zavito v pregled in optimizacijo procesov ter nadgradnjo dela marketinga.

Vse skupaj s ciljem večje prodaje/profitabilnosti/prihodkov.

Praktično to, kar dela CMO, ki pride v podjetje in pomaga part time. Zato tudi odpiram prosto mesto za naročnika, ki potrebuje part time CMO pomoč. Dva ali tri dni na teden, hands-on in data-on prevzamem vodenje vaše notranje ali mešane ekipe in pomagam povleči voz v pravo smer.

Oglasite se na [email protected] in se pogovorimo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Priporočeno

Ne zamudite novosti

Si se naučil/a kaj novega?
Če ja, mi dovoli, da ti pošljem naslednji članek kar na e-mail.