Ali vaš generiran prozaični izraz v celoti gledano sploh kdo pravilno interpretira

Večkrat in s ponosom povem, da sem FDVjevec in da mi je verejtno največji izziv (poleg tega, da se spraviš iz Amerike nadstropje višje v predavalnico) na faksu predstavljala seminarska naloga, ki je bila navzgor omejena z eno stranjo. Kako to misliš z eno stranjo na prvi strani se jaz komaj ogrejem.

Pač rad pišem dolgo, rad pišem veliko, rad pišem, eni bi rekli slogovno nepravilno, jaz temu pravim v mojem stilu (jasno je, kdo ima prav). Ampak se trudim in izboljšujem, svoje prispevke dajem v lekturo (ta je še ni doživel, ker se res mudi) in skrbim za to, da so stvari počasi vedno boljše in razumljivejše.

To zadnje je pravzaprav vedno vodilo pri pisanju blogov, pa tudi pri drugih predavanjih, on-line seminarjih in drugih stvareh, ki jih počnem. In vaši komentarji pravijo, da mi uspeva. Razumljivo razložiti stvari.

Tega nam v marketingu manjka. To, da nekaj razložiš razumljivo, seveda ne pomeni, da to ni strokovno. Ali pravilno. Ali natančno. Ali teoretično. Vse to se da razložiti, še vedno pravilno, pa razumljivo in zanimivo.

Ideja tega prispevka je, da vas spomnim, da preverite, ali kje pišete stvari tako, da jih razumete samo vi. Poglejmo primer e-maila, ki sem ga dobil pred dnevi kot odgovor na poslano dokumentacijo. To je podjetje, ki je odvisno od moje naročnine, in pri njih sem ravnokar sklenil naročnino in dobil tale odgovor.

Pojma nimam, kaj to pomeni. A je ok, to kar sem poslal, ali ne, morem še kaj narediti, kaj bo sledilo, mi bo Izvajalec nalog distribucijskega operaterja kaj sporočil, kdo to sploh je, kaj hočejo od mene in zakaj …. WHAT ????

To je ta težava, ko smo zaprti v svoj kokon in razmišljamo z znanjem, ki ga imamo. Seveda znotraj našega podjetja ali branže vsi vemo, kaj to pomeni. In ja, zagotovo je pomembno, da namesto imena Izvajalca nalog distribucijskega operaterja napišemo to dolgo ime in ne kdorkoli to že je. Ampak, a lahko ta stavek razložimo. A lahko razložimo naslednje korake. Povemo, da jih ni, če jih ni.

Sej bi napisal primer, kako naj ta vsebina izgleda, ampak ne znam. Ker legit ne vem, kaj se bo zdaj zgodilo. Držim pesti, da naslednjič, ko pridem na hišo, delajo luči. That is all.

Kje ste vi? Imate tudi vi na spletni strani takšna kriptična sporočila? Ali pa tudi, če niso takšna. Ali imate na spletni strani sporočila, ki uporabnikom povedo res to, kar njih zanima. Ali imate napisane vsebine, za katere vi mislite, da jih zanimajo? Če ne pomagate nikomur, ne pomagate nikomur.

Mimogrede, naslov je bil spisan z uporabo slovarja sopomenki, ki je super in živi na https://viri.cjvt.si/sopomenke/slv/. Pri njih boste našli tudi odlično orodje za popravljanje vejic https://orodja.cjvt.si/vejice/.

Tole bi še moral prebrati:

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.