Avtomatizacija E-mail marketinga

10 zmot in vsa resnica
1. Imeli bomo manj dela z e-mail marketingom.
Ne, odpirate nov kanal in dela bo več. Priprava strategije, priprava vsebin, priprava metrik in priprava avtomatizacije zahtevata precej dela. E-mail marketing, ki ste ga delali do sedaj, boste delali še naprej. Verjetno ga boste še nadgradili, zato bo dela več in nikakor ne manj.
2. Mailchimp zadostuje namenu.
Res je, Mailchimp je v redu program za pošiljanje masovne pošte, ki omogoča tudi pošiljanje »e-mail dripov / sekvenc / avtomatskih odzivov«, ampak to ni marketing avtomatizacija. Pa še drag je.
3. Uporabili bomo obstoječe pristajalne strani.
Tudi tale bo težka! Ko boste k MA pristopili pravilno, boste ugotovili, da je potrebno za različne ciljne publike v različnih fazah nakupnega procesa pripraviti različne pristajalne strani. Pogosto boste ugotovili, da imate težavo tudi s svojo spletno stranjo, saj jih nimate kam umestiti.
4. Prepogosto bomo pošiljali e-pošto, ljudje nas bodo siti.
Prepogosto pošiljanje e-pošte ne obstaja. Ja, nekateri se bodo odjavili z vaše liste, ampak s tem ni nič narobe. MA pošilja e-pošto na podlagi akcije, ki jo ljudje izvedejo (npr. si s spletne strani prenesejo e-knjigo), zato bodo e-pošto pričakovali (no, vsaj razumeli, zakaj ga bodo dobili, če že ne pričakovali).
5. Kupili bomo ta drag sistem za marketing avtomatizacijo, ki bo rešil vse naše težave.
Ne, še vedno boste imeli veliko dela s prvo točko. Noben sistem vas ne odreši priprave vsebin.
6. Avtomatizacijo enkrat nastaviš in dela.
Res je. Stvari lahko naredimo tako, ampak bolje je, da sproti merimo in nadgrajujemo. Za vedno boljše rezultate je treba redno izboljševati obstoječe in dodajati nove e-mail dripe (to so sekvence e-mailov, ki se pošljejo samodejno) glede na to, kaj uporabniki počnejo na naši spletni strani.
7. E-pošte v poplavi novičnikov nihče ne bere.
Ne glede na to, da se je odstotek odprte e-pošte (open rate) znižal in tudi kliki iz e-pošte na spletno stran (CTR) so v povprečju upadli, je ravno avtomatizacija e-mail marketinga tista, ki zagotavlja izjemne rezultate, saj sledi akcijam posameznika (kliku, obisku, prenosu). Samo pravilno mora biti nastavljena (DKIM, SPF itd.).
8. Na spletno stran bomo v nogo dodali »prijavite se na naše novice« in ljudje nam zaupali svoje kontaktne informacije.
Vaše novice nikogar ne zanimajo. Vaš 1-urni brezplačni webinar na temo razmnoževanja sobnih rastlin pa zanima velik del vaše konkretne ciljne publike. Ti vam bodo dali dovoljenje za komuniciranje (če imate obrazec za prijavo v nogi, preberite to.)