fbpx

Black Friday 2020

Ja, 2020 v naslovu ni napaka, ampak za black friday 2019 je, vsaj iz SEO vidika, že prepozno. Kljub temu pa moramo že pri pripravi letošnje Black Friday kampanje razmišljati za drugo letoo. Kajti, black friday je poseben “praznik nakupovanja”. Kaj je na njem tako posebnega?

Ima super brand, izjemno prepoznavnost in vsako leto se vrača. Vse to troje pomeni, da je lahko super potencial za SEO kampanjo. Seveda pa, kot vedno, SEO ne delamo za 26 dni vnaprej, ampak za nekaj mesecev, v tem primeru let vnaprej.

Zakaj Black Friday ne bi smelo biti več vprašanje. Red Orbitovci so šteli klike v iskalniku Google za to ključno besedo, spodaj vidite rezultate. Slovenci vedno več, vsako leto pogosteje, iščemo black friday ponudbe in popuste.

Enako velik porast iskanj lahko vidimo tudi v Google Trend orodjih, rezultate vidimo spodaj. Rast iz leta v leto je enormna, uporabniki vedno bolj zgodaj pričnejo iskati in vedno več iščejo.

Tako je ta prispevek navodilo za SEO vaše Black Friday kampanje za letos in za drugo leto. Iste principe lahko apliciramo tudi za cyber monday kampanje.

1. Stalna pristajalna stran za Black Friday

Eno izmed top 5 sporočil SEO-ta je “za vsako ključno besedo potrebuješ svojo pristajalno stran” in to velja tudi za Black Friday. Napaka, ki jo naredi večina spletnih strani je, da vsako leto postavijo ločeno black friday pristajalno stran, ki je živa kak mesec, nato pa jo umaknejo. Ne, zato ker želimo rangirati v iskalnikih in ker želimo požeti avtoriteto povratnih povezav za nazaj, bomo pripravili pristajalno stran in jo vsako leto znova uporabljali. Kot to recimo dela bigbang.

Pristajalno stran med letom izkoristimo za pridobivanje e-mail in drugih soglasij, tako da bomo naslednje leto Black Friday delali še bolje. Big Bang tako zelo dobro rangira v iskalnih rezultatih za ključno besedo Black Friday.

Big Bang SEO za black friday

Pristajalna stran bo dobila tudi čisto organske povratne povezave, ki jih želimo zbirati, ne pa da umaknemo stran in backlinki kažejo na 404 strani.

2. Black friday na poddomeni

To je lekcija, ki smo se je že naučili, ničesar ne delamo na poddomeni. Ali še slabše, na čisto svoji domeni. Ne, vse vsebine, akcije, sporočila in promocije morajo imeti pristajalno stran na naši glavni domeni. Spet, poddomeno boste enkrat ugasnili, ločeno domeno nehali podaljševati in vse povratne povezave bodo šle v nič.

3. Ne delati Black Friday ponudbe na .pdf datotekah

Te lekcije v osnovi ne bi vključeval v ta blog, če ne bi našel primera, ki je to naredil. Razumem, da včasih pač drugače ne gre, ker nam sistem spletne strani ne omogoča naprednih funkcionalnosti, pa vseeno. Takšen .pdf sicer lahko rangira (čeprav je verjetnost majhna), pridobiva povratne povezave, vendar avtoritete ne prenaša na druge podstrani. In težko ga bomo spremenili v drugačno sporočilo naslednje leto. Tako da, vsekako predlagam, da tega ne delate.

Black Friday ponudba Hervis

4. Skočite v akcijo pridobivanja povratnih povezav

A veste, kako vedno jamramo, da je v Sloveniji izjemno težko dobivati kvalitetne in ne plačane in ne PBN-jevske povratne povezave? Recimo, da je to res, ampak Black Friday je drugačen. Blogi, forumi in resni mediji pripravljajo sezname vseh trgovin, ki ponujajo black friday popuste.

Tako je izjemno enostavno pridobiti povratne povezave, samo spremljajte objave. Spodaj nekaj primerov iz preteklosti. Sami lahko googlate Black friday Slovenija ponudbe in boste našli spletne strani, ki pripravljajo takšne objave. Skoraj verjetno jih bodo tudi letos (in drugo leto), tako da jih lahko kontaktirate in jih sporočite, da vas dodajo na seznam. Te strani bodo vesele vaše informacije.

https://www.menjeql.com/2018/11/black-friday-ponudbe-v-sloveniji/

https://www.dnevnik.si/1042792330

https://www.cosmopolitan.si/moda/black-friday-8-najboljsih-spletnih-trgovin-ki-dostavljajo-v-slovenijo/

https://www.blog.uporabnastran.si/2018/11/19/black-friday-2018-crni-petek-23-11-2018-popusti-v-sloveniji-oz-v-slovenskih-trgovinah-na-black-friday-2018/

https://www.had.si/blog/2018/11/19/black-friday-slovenija-dan-za-nakupe-crni-petek-trgovine-s-popusti/

Black friday ponudbe slovenskih spletnih trgovin

5. SEO moramo delati vse leto

Big Bang ni prišel na najboljšo pozicijo za ključno besedo Black Friday v enem mesecu. Tudi v enem letu ne. SEO moramo delati med letom, zato da bomo lahko drugo leto dobili organske obiskovalce na našo spletno stran. To pomeni, da bomo med letom nadgradili vsebine na tej pristajalni strani, da bomo uredili še kake zunanje in kakšne notranje povezave na našo pristajalno stran.

6. Black Friday pristajalna stran potrebuje vsebino vse leto

Ja, če želite rangirati za ključno besedo Black Friday, boste morali na to pristajalno stran dodati tudi nekaj vsebine. Informacije o tem katere produkte naj uporabniki kupijo, kako jih primerjejo med seboj in zakaj se vaša Black Friday ponudba razlikuje od podobnih, bodo zanimive za uporabnike, pomembno vam bodo pomagale tudi pri pozicioniranju v googlu.

Ne, ni dovolj, da pripravite e-commerce kategorijsko stran, ki jih rečete Black Friday. To nikoli ni dovolj. Za katerokoli ključno besedo. Pripravite pristajalno stran ki bo mešanica nasvetov, video posnetkov, produktov in še česa. Na takšen način boste poskrbeli in za uporabnike in za iskalnike.

Če tega na e-commerce spletni strani ne morete narediti, potem najprej naročite agenciji, ki vam je izdelala spletno stran, naj vam to funkcionalnost omogočijo. SEOta se brez tega ne moremo iti. Konec. Do takrat pa pripravite neko drugo stran na vaši domeni, naj bo to na blogu, ali na custom pristajalni strani. Nanjo dodamo vsebino, poleg tega pa povezave do produktov in kategorij.

7. black friday produkti

Produkti, ki jih boste prodajali z velikimi popusti naj bodo čim kvalitetnejši. Uporabniki so nekoliko naveličani enih in istih srednje kvalitetnih produktov, za katere vsi vemo da se prodajajo pod ceno, ker že predolgo ležijo v skladišču. Čeprav ljudje to še vedno kupujejo. Produktni izbor prepuščam vam. Bodite pa pametni in ponudite čim boljše produkte po čim večjih popustih (black friday popusti niso 5 %, so 30 %).

Je pa pomembno, da uredimo produkte tako kot se spodobi. Na svojih svetovanjih vedno pravim kako je pomembno, da tiste produkte, ki jih oglašujemo ali so del akcije, primerno uredimo. Vsaj 3 fotografije, opis in še kaj. Vse to mora imeti vsak produkt.

Še pomembneje pa je, kaj se bo zgodilo s temi produkti po koncu Black Friday razprodaje. Najprej, produkti, ki so del Black Friday razprodaje, ne smejo imeti novih URLjev.

Še pomembneje pa, po tem ko končate z black friday razprodajami. Obstaja precejšnja verjetnost, da bodo ti produkti dobili kakšne backlinke. Oziroma, če kateri produkti dobijo backlinke, so to tisti, ki so resno znižani v Black Friday razprodaji. Zato je zelo pomembno, da za te produkte pravilno poskrbimo. Torej, da njihovi URL naslovi ostanejo živi na spletni strani in prenašajo avtoriteto na druge produkte. Če to ne gre, jih preusmerimo na kategorijo, v kateri živijo.

Z upoštevanjem vseh zgornjih nasvetov pripravite black friday kampanjo tako, da bo dobro delovala tudi naslednje leto in še leta po tem.

Za konec

Če boste upoštevali vse te nasvete, boste postavili osnovo, s katero boste lahko veliko, veliko bolje promovirali Black Friday ponudbe v 2020.

Tole bi še moral prebrati:

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.