blog

SEO orodja za vse nivoje

Različni naročniki, prijatelji, sodelavke, neznanci na spletu in še kdo sprašuje o tem, katera orodja se splača in je pametno uporabljati za SEO. Sicer sem

Read More »

Black Friday 2020

Ja, 2020 v naslovu ni napaka, ampak za black friday 2019 je, vsaj iz SEO vidika, že prepozno. Kljub temu pa moramo že pri pripravi

Read More »

Razporeditev SEO budgeta

Investicija v SEO je kompleksna stvar, sploh če se pogovarjamo o investiciji za napredne trge, kjer je optimizacija zahtevna, konkurenca velika in delo dolgoročno. Pred

Read More »

Moj SEO je večji od tvojega

Klasičen način primerjanja argumentov, kot bi rekel T., moj je večji od tvojega. In potem smo se smejali. Ker … Sex jokes … Kakorkoli, v zadnjem času je primerjava SEOtov postala še bolj vseprisotna kot je bila v preteklosti. Spremembe Googlovih algoritmov v zadnjih letih se premikajo od tega, da se spremeni celoten algoritem za…

Read More »

Plačilo SEO po učinku je velika napaka

Ko sem še prodajal in izvajal SEO na Red Orbitu, smo imeli eno samo pravilo. No, ne samo eno, ampak tri: Delaj dober SEO Peter je najboljši šef na svetu (I know, I’m a funny guy) Nikoli ne prodaj optimizacije za iskalnike s plačilom po učinku Tale zadnja praktično ni imela izjem in to je…

Read More »

Influencerke na hrvaškem

Marketing z influencerji je verjetno najbolj vroč način marketinga. Teorija pravi, da smo vsi postali bolj ali manj odporni na oglase, zato morajo blagovne znamke

Read More »

Zadnji SEO to-do leta 2018

Maribor je že prižgal lučke, Ljubljana jih bo ta vikend, Koper jih je pred mesecem dni. Počasi torej prihaja konec leta. Upam, da ste že

Read More »

SEO za B2B

Danes sem znova predaval na ABC Acceleratorju (mimogrede, ravnokar v pospeševalnik sprejemajo nov paket podjetij), kot to počnem že vrsto let. Zagonskim podjetjem predavam SEO

Read More »