
Razporeditev SEO budgeta
Investicija v SEO je kompleksna stvar, sploh če se pogovarjamo o investiciji za napredne trge, kjer je optimizacija zahtevna, konkurenca velika in delo dolgoročno. Pred

Pametno analiziraj SEO obisk spletne strani
11 minut časa imam. Ali lahko v 11 minutah spišem primerno SEO blog objavo? Da vidimo. (ni mi uspelo. Ampak prispevek je spet postal dolg.

Moj SEO je večji od tvojega
Klasičen način primerjanja argumentov, kot bi rekel T., moj je večji od tvojega. In potem smo se smejali. Ker … Sex jokes … Kakorkoli, v zadnjem času je primerjava SEOtov postala še bolj vseprisotna kot je bila v preteklosti. Spremembe Googlovih algoritmov v zadnjih letih se premikajo od tega, da se spremeni celoten algoritem za…

Plačilo SEO po učinku je velika napaka
Ko sem še prodajal in izvajal SEO na Red Orbitu, smo imeli eno samo pravilo. No, ne samo eno, ampak tri: Delaj dober SEO Peter je najboljši šef na svetu (I know, I’m a funny guy) Nikoli ne prodaj optimizacije za iskalnike s plačilom po učinku Tale zadnja praktično ni imela izjem in to je…

Influencerke na hrvaškem
Marketing z influencerji je verjetno najbolj vroč način marketinga. Teorija pravi, da smo vsi postali bolj ali manj odporni na oglase, zato morajo blagovne znamke

Zadnji SEO to-do leta 2018
Maribor je že prižgal lučke, Ljubljana jih bo ta vikend, Koper jih je pred mesecem dni. Počasi torej prihaja konec leta. Upam, da ste že

SEO za B2B
Danes sem znova predaval na ABC Acceleratorju (mimogrede, ravnokar v pospeševalnik sprejemajo nov paket podjetij), kot to počnem že vrsto let. Zagonskim podjetjem predavam SEO

E-mail marketing ali marketing automation
Tole je razprava, ki jo imajo v marsikaterem podjetju. Ali ostati na »osnovnem« nivoju spletnega marketinga ali skočiti na vlak super duper profitabilnega, enostavnega in

UX iskalnika na spletni strani
Pri optimizaciji uporabniške izkušnje na spletni strani se prepogosto posvečamo le košarici ali produktnim stranem, pozabljamo pa na druge dele spletne strani, ki so še

Oglaševalske lekcije iz Brighton SEO konference
Tudi jaz sem bila na BrightonSEO. V digitalnem marketingu sem z dušo in srcem že približno 5 let. Udeležila sem se že več konferenc (celo

Lekcije BrightonSEO konference
Brighton SEO je ena izmed redkih konferenc, za katero sem takoj rekel, sem pa še pridem. Ker resnično predavajo stvari, o katerih nisem imel pojma.

Kje objavljati vsebine Medium ali blog?
To vprašanje ima več možnih odgovorov, kot jih nakazuje naslov članka, med njimi so pogosto: Facebook Notes, Facebook Posts, LinkedIn Notes, WordPress (hosted) blog in

Vdrli so mi v spletno stran! Grozljivka! A je res?
Tisti, ki ste v prejšnjem tednu obiskali spletno stran, ste verjetno opazili, da so se namesto pametnih prispevkov prikazovala gola dekleta in fantje ter raznorazni

47 email marketing testov
Brez uvoda in zaključka, in medias res, kot je rekla ga. prof. Petek, 47 growth hackov za e-mail marketing. No, kazalo moram še sestaviti:Testi

Načrtovanje mobilnih aplikacij
Tale miniserija (kot da sem HBO :)) o internetu na mobilnih napravah je nastala čisto slučajno. Kljub temu pa, če niste prebrali članka O čem govorim, ko

O čem govorim, ko govorim o mobilnih spletnih straneh
Že desetletja se pogovarjamo, da bodo mobilne naprave postale glavni način dostopanja do spleta. Takrat smo verjetno še vedno govorili o spletnih straneh WAP, majhnih, grdih in

SEO za bloge
Najprej se moramo vprašati, kaj blog sploh je. Za potrebe tega prispevka pomeni blog dele spletne strani, glavni namen katerih je sporočati vsebine v obliki besedil. Za

Tvoje kupce je strah – FOMO v marketingu
Kogar je pičila kača, se boji še zvite vrvi. Tako pravi pregovor. Če ga prevedemo v spletni marketing in FOMO (fear of missing out), dobimo: