Brezplačno: Data studio poročilo za vašo spletno trgovino

Spodaj vse razložim, ampak, če se vam mudi, v naslednji vrstici vpišite vaše podatke in povezavo dobite na e-mail.

Kdaj ste nazadnje odprli GA?

Na skoraj vsakem predavanju vprašam kdaj ste nazadnje odprli Google Analytics. In takrat me udeleženci in udeleženke vedno presenetijo ker kar pridno dvigujejo roke. Ampak jim ne verjamem čisto.

Problema sta dva. Eno je sploh odpreti analitiko, drugo pa je vedeti kaj odpreti in kaj v njej pogledati. In oboje je precej težko rešljivo. V podjetju ali pri sebi vzpostaviti kulturo analiziranja podatkov in tega, da v rednih razmakih nekaj pogledamo in na podlagi ugotovljenega tudi reagiramo.

Drugo pa je sploh vedeti kaj pogledat in poleg tega še vsakokrat odpreti analitiko in poklikati 17 različnih poročil in jih pravilno interpretirati. Velik del rešitve je to, da si pripravimo reporte, ki jih potem odpremo in imamo na njih vse najpomembnejše metrike in rezultate. Tako je verjetnost, da bomo pogledali in iz njih tudi kaj pogruntali, precej večja, kot če tega nimamo.

Google Data Studio je brezplačno Googlovo orodje, ki nam omogoča točno to. Vanj lahko pripeljemo svašta podatkov, ki jih nato razporedimo v poročila, ki jih enostavno in hitro uporabljamo. Res pa je, da moramo za to najprej razumeti kaj potrebujemo, potem pa moramo znati uporabiti še Data Studio.

Lahko nam pri tem pomagajo zunanji partnerji, kar nekaj agencij je poskušalo s produktom priprave reportov (dvomim da jim je kaj uspelo, pa ne zato, ker ne bi mogli prodati, ampak zato ker ljudje nimajo nastavljenih analitik in ne moreš narediti Data Studia, če nimaš analitike).

Je pa seveda še tretja možnost, da Mesarec naredi in podeli vse zastojn. Ta možnost je seveda najboljša.

Brezplačno Google Data Studio poročilo za spletne trgovine

V resnici je to poročilo, ki sem ga pripravil zase, za svojo spletno trgovino. Ker tako delam, najprej sam stestiram stvari in tisto kar deluje, priporočim vam. To poročilo sem si naredil za sledenje temu, kaj se dogaja zdaj in kaj se dogaja glede na preteklost. Prinaša osnovne metrike o obisku, prodaji, e-mail marketingu, SEOtu in Google Adwords.

Poročilo obsega dve strani in zagotovo ne pokrije vsega. Karkoli boste ugotovili, da je šlo na bolje ali na slabše, boste morali na roko raziskovati v tem ali onem orodju. Ampak, za dnevni pregled bo čisto dovolj.

Aja, če vas zanima, kako izgleda:

Kako ga uporabite?

Najprej morate dati svoj e-mail. Ker v življenju pač nič ni zastojn. S tem boste prijavljeni na newsletter, ki vas bo opozarjal na nove članke na tem portalu. Nič hudega ne bo.

Po tem vas preusmerim na Data Studio report. Zelo pomembno, to poročilo morate najprej kopirati. Šele po tem boste videli svoje podatke. Torej kliknete tri pikice zgoraj desno in kliknete kopiraj. Sedaj morate izbrati vire podatkov. Izbrati morate Google Analytics, Google Data studio in Google Adwords račun v katerem imate najboljše podatke.

In to je to. Čisto enostavno.

Prosim pomagajte

Res me zanima, kako dobro vam služi to poročilo. Kaj bi dodali? Morda kaj odvzeli? Je perfect? Če potrebujete pomoč, se lahko tudi javite na mail, pa vam poskušam pomagati, seveda brezplačno.

Aja, tukaj ga dobite.

Tole bi še moral prebrati:

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.