Marketinški e-mail, ki ga nikoli ne smete poslati
Kadarkoli delamo načrtovanje spletne strani in zraven načrtujemo tudi blog (torej vedno), je glavno pravilo “bloge morate potem res pisat”. Najslabša stvar, ki se lahko
E-mail marketing je eden izmed bolj uspešnih kanalov spletnega marketinga, če se ga pravilno lotimo. Ustavili ga niso ne piškotki, ne GDPR in ne porast Facebook marketinga, kajti e-maile ljudje pač še vedno berejo in jih verjetno še dolgo bodo brali.
Generalno ga sam najraje razdelim na dva dela:
Marketing automation sam pošilja sporočila glede na obnašanje uporabnikov ali glede na druge signale, ki mu jih posredujemo. Najpogosteje poznamo t.i. e-mail dripe, torej zaporedna e-poštna sporočila, ki se pošiljajo vsak dan ali vsakih nekaj dni. Uporabnika s serijo takšnih sporočil premaknemo po prodajnem lijaku proti nakupu in na koncu pričakujemo, da se bo zgodil nakup.
Marketing automation si zelo pogosto predstavljamo v njihovi najbolj osnovni funkciji, ki jo lahko izvajamo preko najbolj osnovnih orodij, t.j. Mailchimp ali Sendy, ki nam omogočata, da pošiljamo dripe, torej serije zaporednih e-mailov.
Seveda je marketing automation veliko več, resno avtomatizacijo se gremo takrat, ko začnemo pošiljati sporočila (tukaj potem tudi ne govorimo le o -email marketingu) glede na obnašanje uporabnika na naši spletni strani ali še kje drugje (mobilna aplikacija, socialna omrežja, resnični svet).
Tukaj postanejo stvari veliko bolj kompleksne in veliko bolj zanimive. Orodja, ki jih tukaj uporabljamo se ponovno začnejo kot brezplačna (Mautic), nato pa se premikamo po lestvici navzgor Sharpspring in na koncu najdemo Hubspot in Salesforce, ko smo naenkrat na nivoju CRMjev in ne več “samo” marketing automation sistemov, da o čisto velikih sistemih, ki praktično sami vodijo podjetje, pošiljajo pa tudi avtomatizirana sporočila, sploh ne govorimo.
To je tisti e-mail marketing ki ga najpogosteje poznamo in uporabljamo. E-pošto pošljemo celotni bazi in počakamo na rezultate. Izvajamo ga lahko bolj ali manj napredno in bolj ali manj učinkovito, ponavadi pa se ne glede na vse še vedno izkaže s pozitivnim ROI. Stroški e-mail marketinga so, ko enkrat že imamo bazo e-mail naslovov, ponavadi zanemarljivi, zato je ROI pozitiven.
Napredni e-mail marketing se začne tam, ko so naša e-poštna sporočila personalizirana in poslana na segmentirane baze, ki jih takšno sporočilo resnično zanima.
Najpogosteje za pošiljanje uporabljamo orodje Mailchimp, alternativno pa Sendy, MailerLite ali Sendinblue.
Kadarkoli delamo načrtovanje spletne strani in zraven načrtujemo tudi blog (torej vedno), je glavno pravilo “bloge morate potem res pisat”. Najslabša stvar, ki se lahko
TL:DR: pošljite več sporočil v okviru kampanje trženja prek e-pošte. Če podvojite število poslanih sporočil, boste podvojili prihodke. Easy-peasy. E-mail marketing je izjemno učinkovit način
Tole je razprava, ki jo imajo v marsikaterem podjetju. Ali ostati na »osnovnem« nivoju spletnega marketinga ali skočiti na vlak super duper profitabilnega, enostavnega in
Brez uvoda in zaključka, in medias res, kot je rekla ga. prof. Petek, 47 growth hackov za e-mail marketing. No, kazalo moram še sestaviti:
Ko predavam e-mail marketing, se vedno znova pojavljata dve vprašanji … 1. Kako naredim, da moj e-mail pride v inbox in ne v promotions (odgovor na
E-mail marketing je pomemben. Tega se že zavedamo. Niti ni umrl zaradi GDPR. Nekateri so sicer ostali brez celotnih baz e-poštnih naslovov, ki so jih
E-mail marketing orodja so nekako zapostavljena tema na spletu, le redko se govori o njih. Ni prav, ker so pomembna. In ker jih je potrebno
Ali je Mailchimp GDPR compliant? Ja, vsekakor je. Torej, ja, lahko ga uporabljaš, če želiš delati e-mail marketing v skladu s Splošno uredbo o varovanju
Ali je Mailterlite GDPR compliant? Seveda je. Mailerlite je enako kot druga orodja za e-mail marketing uvedel veliko funkcionalnosti, ki zagotavljajo da ga lahko uporabljate v
Tale članek je nastal leta 2018. Nekatere številke se pogosto spreminjajo, recimo cene orodij, zato ni 100 % aktualen. Tudi sam kdaj uporabljam mailchimp, kar