E-mail marketing ali marketing automation

Tole je razprava, ki jo imajo v marsikaterem podjetju. Ali ostati na »osnovnem« nivoju spletnega marketinga ali skočiti na vlak super duper profitabilnega, enostavnega in avtomatskega marketing automationa. Razprava ni irelevantna, uporaba različnih kanalov je seveda pomembna in vprašati se moramo, kdaj smo pripravljeni na uporabo enega ali drugega. Najprej si oglejmo vsakega izmed kanalov …

Preberi celotnegaE-mail marketing ali marketing automation

47 email marketing testov

Brez uvoda in zaključka, in medias res, kot je rekla ga. prof. Petek. No, kazalo moram še sestaviti: Testi stopnje dostavljenosti Testi stopnje odpiranja e-pošte (Open rate) Testi stopnje klikov in vsebine (Click through rate) Vse ostalo, kar ni všteto v zgornje stopnje Testi stopnje dostavljenosti Spremenimo domeno iz seos.si v seossi.si. Nova domena omogoči …

Preberi celotnega47 email marketing testov

Boljše metrike e-mail marketinga

Ko predavam e-mail marketing, se vedno znova pojavljata dve vprašanji … 1. Kako naredim, da moj e-mail pride v inbox in ne v promotions (odgovor na to je precej dolg, za začetek preberite tole o orodjih za e-mail marketing) in 2. Kaj je dober in kaj slab Open rate in CTR. Posvetimo se drugemu vprašanju. Open …

Preberi celotnegaBoljše metrike e-mail marketinga

Uporabniška izkušnja pridobivanja elektronskih naslovov

E-mail marketing je pomemben. Tega se že zavedamo. Niti ni umrl zaradi GDPR. Nekateri so sicer ostali brez celotnih baz e-poštnih naslovov, ki so jih dolgo zbirali, ampak to je njihova težava in nikakor ne posledica GDPR. Kljub pomembnosti tega kanala pa se preredko ukvarjamo z optimizacijo uporabniške izkušnje najbolj ključnega trenutka e-mail marketinga, to …

Preberi celotnegaUporabniška izkušnja pridobivanja elektronskih naslovov

Napredna E-mail marketing orodja, ki jih ne poznate, pa bi jih morali

E-mail marketing orodja so nekako zapostavljena tema na spletu, le redko se govori o njih. Ni prav, ker so pomembna. In ker jih je potrebno uporabljati. In ne, tu ne govorim o Mailchimpu ali njegovih alternativah (zakaj ne maram Mailchimpa sem pisal tukaj), ampak o orodjih, ki nam pomagajo ocenjevati dostavljivost naših e-mailov in kvaliteto …

Preberi celotnegaNapredna E-mail marketing orodja, ki jih ne poznate, pa bi jih morali

Mailchimp in GDPR

Ali je Mailchimp GDPR compliant? Ja, vsekakor je. Torej, ja, lahko ga uporabljaš, če želiš delati e-mail marketing v skladu s Splošno uredbo o varovanju osebnih podatkov ozrioma General Data Protection Regulation. Zavedati pa se moraš, da samo orodje ne zagotavlja še ničesar. Če boš v Mailchimp uvozil kontakte, ki si jih kupil od bratranca od …

Preberi celotnegaMailchimp in GDPR

Mailerlite in GDPR

Ali je Mailterlite GDPR compliant? Seveda je. Mailerlite je enako kot druga orodja za e-mail marketing uvedel veliko funkcionalnosti, ki zagotavljajo da ga lahko uporabljate v skladu s Splošno uredbo o varovanju osebnih podatkov oziroma GDPRjem. Pripravili so možnost exporta podatkov o posameznem uporabniku, ki pride v poštev takrat, ko prejmete zahtevo od uporabnika po vpogledu …

Preberi celotnegaMailerlite in GDPR

Ne bodite leni, nehajte uporabljati Mailchimp

Priznam, tudi jaz sem to že naredil. Mailchimp (za prijatelje MC) je prva stvar na katero pomislimo, ko nekdo reče e-mail marketing. Tako dolgo so že na trgu, s precej kvalitetno storitvijo, da so se vsedli v našo kolektivno marketinško podzavest kot Google Analytics ali WordPress. Če nas zbudijo ob 2 zjutraj in vprašajo, kateri …

Preberi celotnegaNe bodite leni, nehajte uporabljati Mailchimp