Marketinški e-mail, ki ga nikoli ne smete poslati

Kadarkoli delamo načrtovanje spletne strani in zraven načrtujemo tudi blog (torej vedno), je glavno pravilo “bloge morate potem res pisat”. Najslabša stvar, ki se lahko zgodi je, da imate na spletni strani blog prispevek, ki je star več kot eno leto. Najpogosteje se zgodi, da smo avgusta in ima spletna stran še vedno zadnji blog […]

Glavna napaka, ki jo delatE e-mail marketingarji

TL:DR: pošljite več sporočil v okviru kampanje trženja prek e-pošte. Če podvojite število poslanih sporočil, boste podvojili prihodke. Easy-peasy. E-mail marketing je izjemno učinkovit način trženja predvsem za podjetja, ki imajo dolgo tradicijo in/ali veliko število nekdanjih kupcev, ki jim lahko prodajo nove produkte oz. jim ponovno prodajo stare. Prav tako je več kot primeren […]

E-mail marketing ali marketing automation

Tole je razprava, ki jo imajo v marsikaterem podjetju. Ali ostati na »osnovnem« nivoju spletnega marketinga ali skočiti na vlak super duper profitabilnega, enostavnega in avtomatskega marketing automationa. Razprava ni irelevantna, uporaba različnih kanalov je seveda pomembna in vprašati se moramo, kdaj smo pripravljeni na uporabo enega ali drugega. Najprej si oglejmo vsakega izmed kanalov […]

47 email marketing testov

  Brez uvoda in zaključka, in medias res, kot je rekla ga. prof. Petek, 47 growth hackov za e-mail marketing. No, kazalo moram še sestaviti: Testi stopnje dostavljenostiTesti stopnje odpiranja e-pošte (Open rate)Testi stopnje klikov in vsebine (Click through rate)Vse ostalo, kar ni všteto v zgornje stopnje Testi stopnje dostavljenosti Testi stopnje odpiranja e-sporočil Testi […]

Boljše metrike e-mail marketinga

Ko predavam e-mail marketing, se vedno znova pojavljata dve vprašanji … 1. Kako naredim, da moj e-mail pride v inbox in ne v promotions (odgovor na to je precej dolg, za začetek preberite tole o orodjih za e-mail marketing) in 2. Kaj je dober in kaj slab Open rate in CTR. Posvetimo se drugemu vprašanju. Open […]

Uporabniška izkušnja pridobivanja elektronskih naslovov

E-mail marketing je pomemben. Tega se že zavedamo. Niti ni umrl zaradi GDPR. Nekateri so sicer ostali brez celotnih baz e-poštnih naslovov, ki so jih dolgo zbirali, ampak to je njihova težava in nikakor ne posledica GDPR. Kljub pomembnosti tega kanala pa se preredko ukvarjamo z optimizacijo uporabniške izkušnje najbolj ključnega trenutka e-mail marketinga, to […]

Napredna E-mail marketing orodja, ki jih ne poznate, pa bi jih morali

E-mail marketing orodja so nekako zapostavljena tema na spletu, le redko se govori o njih. Ni prav, ker so pomembna. In ker jih je potrebno uporabljati. In ne, tu ne govorim o Mailchimpu ali njegovih alternativah (zakaj ne maram Mailchimpa sem pisal tukaj), ampak o orodjih, ki nam pomagajo ocenjevati dostavljivost naših e-mailov in kvaliteto […]

Mailchimp in GDPR

Ali je Mailchimp GDPR compliant? Ja, vsekakor je. Torej, ja, lahko ga uporabljaš, če želiš delati e-mail marketing v skladu s Splošno uredbo o varovanju osebnih podatkov ozrioma General Data Protection Regulation. Zavedati pa se moraš, da samo orodje ne zagotavlja še ničesar. Če boš v Mailchimp uvozil kontakte, ki si jih kupil od bratranca od […]

Mailerlite in GDPR

Ali je Mailterlite GDPR compliant? Seveda je. Mailerlite je enako kot druga orodja za e-mail marketing uvedel veliko funkcionalnosti, ki zagotavljajo da ga lahko uporabljate v skladu s Splošno uredbo o varovanju osebnih podatkov oziroma GDPRjem. Pripravili so možnost exporta podatkov o posameznem uporabniku, ki pride v poštev takrat, ko prejmete zahtevo od uporabnika po vpogledu […]

Ne bodite leni, nehajte uporabljati Mailchimp

Tale članek je nastal leta 2018. Nekatere številke se pogosto spreminjajo, recimo cene orodij, zato ni 100 % aktualen. Tudi sam kdaj uporabljam mailchimp, kar pa ne pomeni, da ta članek ni res. Priznam, tudi jaz sem to že naredil. Mailchimp (za prijatelje MC) je prva stvar, na katero pomislimo, ko nekdo reče e-poštni marketing. […]