Oglaševalske lekcije iz Brighton SEO konference
Tudi jaz sem bila na BrightonSEO. V digitalnem marketingu sem z dušo in srcem že približno 5 let. Udeležila sem se že več konferenc (celo
Facebook marketing je marketinški in oglaševalski kanal na katerega se zanaša izjemno veliko število podjetij. Zaradi izjemne penetracije Facebooka v vse kote tega sveta je uspešnost Facebook marketinga izjemna.[bctt tweet=” Facebook leta je 2017 uporabljalo 26,3 % vseh prebivalcev tega sveta, če od tega odštejemo Azijo in Afriko, pa odstotek poraste na 53,3 %.” username=”mesarecp”]
Res pa je, da že leta spremljamo zmanjševanje dosega organskih objav na Facebooku in smo prišli že tako daleč, da je objava brez oglaševanja kot klic vpijočega v puščavi. Zato je Facebook marketing postal bolj ali manj le še Facebook oglaševanje.Facebook oglaševanje pa se je razširil na najrazličnejše kanale znotraj in zunaj Facebooka. Tako danes oglas, ki ga imamo “na Facebooku” vidijo uporabniki Facebook messengerja, Instagram messengerja in Instagram televizije, pa še kje.Vse to pomeni, da je Facebook oglaševanje vedno boljše, pa tudi vedno dražje in kompleksnejše. Na srečo Facebook sam vedno bolj optimizira oglaševalske kampanje, tako da nimamo vedno več dela.
Tudi jaz sem bila na BrightonSEO. V digitalnem marketingu sem z dušo in srcem že približno 5 let. Udeležila sem se že več konferenc (celo
Dodatek iz 2021. Ker je Facebook messenger marketing še vedno pune hamre in, dodajam posnetek podcasta, v katerem se pogovarjam s strokovnjakom za FB messenger