Nov portal N1 proti RTVSLO, 24UR, SIOLu in SN

To je prvi v seriji člankov, zato, da ne zamudiš, se naroči na prejemanje newslettra. Verjetno najtežji del SEO optimizacije je čakanje. Ne čakanje na to, da naročnik nekaj potrdi, ne čakanje na to da agencija pokaže seznam pridobljenih povratnih povezav, ampak čakanje na to, da mine čas in Google postavi naše vsebine na primerno … Read more

Ponovi za menoj – SEO text ne obstaja

Odkar ta svet stoji, je v SEO eno pravilo nad vsemi. Content is king. Vsebina je kralj. Od začetka Googla, ko smo se začeli ukvarjati z optimizacijo SEO, pa do danes je to eno najpomembnejših pravil. Danes in zadnjih 10 let pa je to brez dvoma najpomembnejše pravilo SEO. Zato imam prezentacije, kjer povem, da … Read more

Kaj je schema in zakaj zamujate z njo

Veliko premalo govorimo o tehničnem SEO, naprednih tehničnih implementacijah in o tem, kaj vse lahko dosežemo, če se ukvarjamo s kodo spletne strani. Ta stvar je pogosto izjemno specifična, odvisna od veliko dejavnikov, prav tako pa se s tem ukvarja le redkokdo, kajti jaz pač nisem programer. Da, ravno zato, ker se ostali s tem … Read more

SEO orodja za vse nivoje

Različni naročniki, prijatelji, sodelavke, neznanci na spletu in še kdo sprašuje o tem, katera orodja se splača in je pametno uporabljati za SEO. Sicer sem nekaj podobnih prispevkov že pisal (SEO plugini za chrome in Brezplačna orodja za SEO), še nisem spisal resnega vodiča o tem, kaj kupiti če začenjate s SEOtom ali pa če … Read more

HITROST STRANI – ALI SEDAJ VERJAMETE?

hitrost spletne strani za seo

Hitrost spletne strani je ponavadi prva stvar, ki jo navedejo, ko vprašam, »katera so merila za dobro pozicioniranje spletne strani v iskalnikih«. To sem slišal tako zelo pogosto, da sem celo začel zmanjševati pomembnost tega merila. Ker v resnici ni tako zelo pomemben za SEO, da bi se lahko večina spletnih strani zanašala nanj. Veliko … Read more

Black Friday 2020

Ja, 2020 v naslovu ni napaka, ampak za black friday 2019 je, vsaj iz SEO vidika, že prepozno. Kljub temu pa moramo že pri pripravi letošnje Black Friday kampanje razmišljati za drugo letoo. Kajti, black friday je poseben “praznik nakupovanja”. Kaj je na njem tako posebnega? Ima super brand, izjemno prepoznavnost in vsako leto se … Read more

A prihaja kriza? SEO je vaš rešitelj

Ohlajanje gospodarstva je praktično že tukaj. Ne glede na to, da tega pri nas še ne vidimo, se stvari pripravljajo. VW je že zmanjšal število naročil. To je bolj ali manj edina metrika, ki jo jaz razumem. Tista rdeča knjiga, na kateri je pisalo Osnove ekonomije je ostala na mizi, ne v moji glavi. Kakorkoli, … Read more

Razporeditev SEO budgeta

Investicija v SEO je kompleksna stvar, sploh če se pogovarjamo o investiciji za napredne trge, kjer je optimizacija zahtevna, konkurenca velika in delo dolgoročno. Pred kratkim smo se na LinkedIn pogovarjali, kakšne časovne roke sporočimo strankam za izvedbo optimizacije. Odgovori so bili od 3 mesecev pa do 3 let. Seveda je razpon velik, če govorimo … Read more

Pametno analiziraj SEO obisk spletne strani

11 minut časa imam. Ali lahko v 11 minutah spišem primerno SEO blog objavo? Da vidimo. (ni mi uspelo. Ampak prispevek je spet postal dolg. Čeprav to ni novičarska SEO stran, me včasih prime da sem novičarski. Kakorkoli, preberite ga. Prispevek ni lektoriran.) Google Search Console (za stare mačke Google Webmaster Tools) je najcenejši način … Read more

Moj SEO je večji od tvojega

Klasičen način primerjanja argumentov, kot bi rekel T., moj je večji od tvojega. In potem smo se smejali. Ker … Sex jokes … Kakorkoli, v zadnjem času je primerjava SEOtov postala še bolj vseprisotna kot je bila v preteklosti. Spremembe Googlovih algoritmov v zadnjih letih se premikajo od tega, da se spremeni celoten algoritem za…