SEO roast #1

Tako je, SEO roast je za nami, spodaj si lahko pogledate video posnetek. Na začetku nam je šlo (meni in mojemu internetu) malo bolj na trdo, ampak potem pa se nam je zagnalo. Najpomembneje je, roasti se nadaljujejo. Naročite se na youtube kanal in spremljajte moje e-maile. Prijavite se lahko na seos.si/roast

Kupljene vsebine pomagajo, pa ne dovolj – N1info

Tole je peta objava v seriji spremljanja SEO optimizacije novega medija v Sloveniji, prejšnje objave najdete na 4, 3, 2, 1. Na Zahodu nič novega, to sem že rekel in ponovno poudarjam. Ko pogledamo kaj in kako počnejo na N1 Slovenija, vidimo da se optimizaicji za iskalnike niso posvetili nič več kot do sedaj. Njihove … Read more

CASE STUDY: SEO povratne povezave (backlinki) v Sloveniji

TL;DR: skupaj 15 omemb blagovne znamke in 8 povratnih povezav za 150 €. To za vas naredi Mesarec. Pridobivanje povratnih povezav je področje, na katerem so podjetja najbolj bosa. Ta del optimizacije za iskalnike je najbolj nepredstavljiv in nerazumljiv naročnikom in na koncu ostanemo brez povratnih povezav, ker se z njimi ne ukvarja nihče. Vsebinsko … Read more

Nov portal N1 proti RTVSLO, 24UR, SIOLu in SN

To je prvi v seriji člankov, zato, da ne zamudiš, se naroči na prejemanje newslettra. Verjetno najtežji del SEO optimizacije je čakanje. Ne čakanje na to, da naročnik nekaj potrdi, ne čakanje na to da agencija pokaže seznam pridobljenih povratnih povezav, ampak čakanje na to, da mine čas in Google postavi naše vsebine na primerno … Read more

Ponovi za menoj – SEO text ne obstaja

Odkar ta svet stoji, je v SEO eno pravilo nad vsemi. Content is king. Vsebina je kralj. Od začetka Googla, ko smo se začeli ukvarjati z optimizacijo SEO, pa do danes je to eno najpomembnejših pravil. Danes in zadnjih 10 let pa je to brez dvoma najpomembnejše pravilo SEO. Zato imam prezentacije, kjer povem, da … Read more

Kaj je schema in zakaj zamujate z njo

Veliko premalo govorimo o tehničnem SEO, naprednih tehničnih implementacijah in o tem, kaj vse lahko dosežemo, če se ukvarjamo s kodo spletne strani. Ta stvar je pogosto izjemno specifična, odvisna od veliko dejavnikov, prav tako pa se s tem ukvarja le redkokdo, kajti jaz pač nisem programer. Da, ravno zato, ker se ostali s tem … Read more