CASE STUDY: SEO povratne povezave (backlinki) v Sloveniji

TL;DR: skupaj 15 omemb blagovne znamke in 8 povratnih povezav za 150 €. To za vas naredi Mesarec. Pridobivanje povratnih povezav je področje, na katerem so podjetja najbolj bosa. Ta del optimizacije za iskalnike je najbolj nepredstavljiv in nerazumljiv naročnikom in na koncu ostanemo brez povratnih povezav, ker se z njimi ne ukvarja nihče. Vsebinsko … Read more

Nov portal N1 proti RTVSLO, 24UR, SIOLu in SN

To je prvi v seriji člankov, zato, da ne zamudiš, se naroči na prejemanje newslettra. Verjetno najtežji del SEO optimizacije je čakanje. Ne čakanje na to, da naročnik nekaj potrdi, ne čakanje na to da agencija pokaže seznam pridobljenih povratnih povezav, ampak čakanje na to, da mine čas in Google postavi naše vsebine na primerno … Read more

Ponovi za menoj – SEO text ne obstaja

Odkar ta svet stoji, je v SEO eno pravilo nad vsemi. Content is king. Vsebina je kralj. Od začetka Googla, ko smo se začeli ukvarjati z optimizacijo SEO, pa do danes je to eno najpomembnejših pravil. Danes in zadnjih 10 let pa je to brez dvoma najpomembnejše pravilo SEO. Zato imam prezentacije, kjer povem, da … Read more

Kaj je schema in zakaj zamujate z njo

Veliko premalo govorimo o tehničnem SEO, naprednih tehničnih implementacijah in o tem, kaj vse lahko dosežemo, če se ukvarjamo s kodo spletne strani. Ta stvar je pogosto izjemno specifična, odvisna od veliko dejavnikov, prav tako pa se s tem ukvarja le redkokdo, kajti jaz pač nisem programer. Da, ravno zato, ker se ostali s tem … Read more

SEO orodja za vse nivoje

Različni naročniki, prijatelji, sodelavke, neznanci na spletu in še kdo sprašuje o tem, katera orodja se splača in je pametno uporabljati za SEO. Sicer sem nekaj podobnih prispevkov že pisal (SEO plugini za chrome in Brezplačna orodja za SEO), še nisem spisal resnega vodiča o tem, kaj kupiti če začenjate s SEOtom ali pa če … Read more

HITROST STRANI – ALI SEDAJ VERJAMETE?

hitrost spletne strani za seo

Hitrost spletne strani je ponavadi prva stvar, ki jo navedejo, ko vprašam, »katera so merila za dobro pozicioniranje spletne strani v iskalnikih«. To sem slišal tako zelo pogosto, da sem celo začel zmanjševati pomembnost tega merila. Ker v resnici ni tako zelo pomemben za SEO, da bi se lahko večina spletnih strani zanašala nanj. Veliko … Read more

Black Friday 2020

Ja, 2020 v naslovu ni napaka, ampak za black friday 2019 je, vsaj iz SEO vidika, že prepozno. Kljub temu pa moramo že pri pripravi letošnje Black Friday kampanje razmišljati za drugo letoo. Kajti, black friday je poseben “praznik nakupovanja”. Kaj je na njem tako posebnega? Ima super brand, izjemno prepoznavnost in vsako leto se … Read more