SEO orodja za vse nivoje

Različni naročniki, prijatelji, sodelavke, neznanci na spletu in še kdo sprašuje o tem, katera orodja se splača in je pametno uporabljati za SEO. Sicer sem nekaj podobnih prispevkov že pisal (SEO plugini za chrome in Brezplačna orodja za SEO), še nisem spisal resnega vodiča o tem, kaj kupiti če začenjate s SEOtom ali pa če … Read moreSEO orodja za vse nivoje

HITROST STRANI – ALI SEDAJ VERJAMETE?

hitrost spletne strani za seo

Hitrost spletne strani je ponavadi prva stvar, ki jo navedejo, ko vprašam, »katera so merila za dobro pozicioniranje spletne strani v iskalnikih«. To sem slišal tako zelo pogosto, da sem celo začel zmanjševati pomembnost tega merila. Ker v resnici ni tako zelo pomemben za SEO, da bi se lahko večina spletnih strani zanašala nanj. Veliko … Read moreHITROST STRANI – ALI SEDAJ VERJAMETE?

Black Friday 2020

Ja, 2020 v naslovu ni napaka, ampak za black friday 2019 je, vsaj iz SEO vidika, že prepozno. Kljub temu pa moramo že pri pripravi letošnje Black Friday kampanje razmišljati za drugo letoo. Kajti, black friday je poseben “praznik nakupovanja”. Kaj je na njem tako posebnega? Ima super brand, izjemno prepoznavnost in vsako leto se … Read moreBlack Friday 2020

A prihaja kriza? SEO je vaš rešitelj

Ohlajanje gospodarstva je praktično že tukaj. Ne glede na to, da tega pri nas še ne vidimo, se stvari pripravljajo. VW je že zmanjšal število naročil. To je bolj ali manj edina metrika, ki jo jaz razumem. Tista rdeča knjiga, na kateri je pisalo Osnove ekonomije je ostala na mizi, ne v moji glavi. Kakorkoli, … Read moreA prihaja kriza? SEO je vaš rešitelj

Razporeditev SEO budgeta

Investicija v SEO je kompleksna stvar, sploh če se pogovarjamo o investiciji za napredne trge, kjer je optimizacija zahtevna, konkurenca velika in delo dolgoročno. Pred kratkim smo se na LinkedIn pogovarjali, kakšne časovne roke sporočimo strankam za izvedbo optimizacije. Odgovori so bili od 3 mesecev pa do 3 let. Seveda je razpon velik, če govorimo … Read moreRazporeditev SEO budgeta

Pametno analiziraj SEO obisk spletne strani

11 minut časa imam. Ali lahko v 11 minutah spišem primerno SEO blog objavo? Da vidimo. (ni mi uspelo. Ampak prispevek je spet postal dolg. Čeprav to ni novičarska SEO stran, me včasih prime da sem novičarski. Kakorkoli, preberite ga. Prispevek ni lektoriran.) Google Search Console (za stare mačke Google Webmaster Tools) je najcenejši način … Read morePametno analiziraj SEO obisk spletne strani

Moj SEO je večji od tvojega

Klasičen način primerjanja argumentov, kot bi rekel T., moj je večji od tvojega. In potem smo se smejali. Ker … Sex jokes … Kakorkoli, v zadnjem času je primerjava SEOtov postala še bolj vseprisotna kot je bila v preteklosti. Spremembe Googlovih algoritmov v zadnjih letih se premikajo od tega, da se spremeni celoten algoritem za…

Zadnji SEO to-do leta 2018

Maribor je že prižgal lučke, Ljubljana jih bo ta vikend, Koper jih je pred mesecem dni. Počasi torej prihaja konec leta. Upam, da ste že poskusili kuhano vino. Jaz ga še nisem, vendar ga bom kmalu. Počasi prihajamo do trenutka, ko bomo vsi začeli gledat nazaj, kar je povsem običajno za konec leta. Dosegli smo … Read moreZadnji SEO to-do leta 2018

SEO za B2B

Danes sem znova predaval na ABC Acceleratorju (mimogrede, ravnokar v pospeševalnik sprejemajo nov paket podjetij), kot to počnem že vrsto let. Zagonskim podjetjem predavam SEO in UX, pogosto pa se iz tega razvije tudi daljše sodelovanje na področju marketinga. In vsakokrat, ko predavam v pospeševalniku, dobim pametna vprašanja o SEO. Tudi tokrat. Eno izmed vprašanj, … Read moreSEO za B2B