UX iskalnika na spletni strani

Pri optimizaciji uporabniške izkušnje na spletni strani se prepogosto posvečamo le košarici ali produktnim stranem, pozabljamo pa na druge dele spletne strani, ki so še kako pomembni. Eden takšnih, ki lahko izjemno močno vpliva na to, kako uporabniki kupujejo na spletni strani in si ga bomo pogledali danes, je Iskalnik na spletni strani (Najprej sem …

Preberi celotnegaUX iskalnika na spletni strani

Oglaševalske lekcije iz Brighton SEO konference

Tudi jaz sem bila na BrightonSEO. V digitalnem marketingu sem z dušo in srcem že približno 5 let. Udeležila sem se že več konferenc (celo več v tujini kot doma), ampak moram reči, da je vsebinsko, tale Brighton, kar presežek. Kljub temu, da sem bolj oglaševalsko kot organsko orientirana 😊 Zahvaljujoč super šefu in fajni službi, …

Preberi celotnegaOglaševalske lekcije iz Brighton SEO konference

Lekcije BrightonSEO konference

Brighton SEO je ena izmed redkih konferenc, za katero sem takoj rekel, sem pa še pridem. Ker resnično predavajo stvari, o katerih nisem imel pojma. In to se je zgodilo tudi tokrat. Takoj prvi predavatelj, ki je prišel na oder, je po 2 minutah že govoril o stvareh, ki jih nisem še nikoli slišal. Drugo …

Preberi celotnegaLekcije BrightonSEO konference

Kje objavljati vsebine Medium ali blog?

To vprašanje ima več možnih odgovorov, kot jih nakazuje naslov članka, med njimi so pogosto: Facebook Notes, Facebook Posts, LinkedIn Notes, WordPress (hosted) blog in zagotovo še kakšnega. Svoje vsebine slovenske firme objavljajo recimo tudi na finance ali drugih spletnih medijih. Če posplošimo, se vprašanje pravzaprav glasi, ali naj vsebine, ki jih objavljamo z namenom …

Preberi celotnegaKje objavljati vsebine Medium ali blog?

Načrtovanje mobilnih aplikacij

Tale miniserija (kot da sem HBO :)) o internetu na mobilnih napravah je nastala čisto slučajno. Kljub temu pa, če niste prebrali članka O čem govorim, ko govorim o mobilnih spletnih straneh, ga najdete tukaj. Mobilne aplikacije so torej eno izmed mest, ki jih uporabljajo vaši (bodoči) kupci. Glede na vaš poslovni model je to lahko primarno …

Preberi celotnegaNačrtovanje mobilnih aplikacij

O čem govorim, ko govorim o mobilnih spletnih straneh

Že desetletja se pogovarjamo, da bodo mobilne naprave postale glavni način dostopanja do spleta. Takrat smo verjetno še vedno govorili o spletnih straneh WAP, majhnih, grdih in brez funkcionalnosti, ki so še rudimentarnim mobilnim napravam omogočale vpogled v splet. Od takrat so mobilne naprave naredile 17 korakov naprej in dva levo. Najbolj zanimivo pa je, da je …

Preberi celotnegaO čem govorim, ko govorim o mobilnih spletnih straneh

Tvoje kupce je strah – FOMO v marketingu

Kogar je pičila kača, se boji še zvite vrvi. Tako pravi pregovor. Če ga prevedemo v spletni marketing in FOMO (fear of missing out), dobimo: »Komur so enkrat pred nosom kupili karto za letalo, se boji vsakega obvestila FOMO.« Slabe šale na stran – izkoriščanje občutka, da se na spletni strani na veliko dogaja, da …

Preberi celotnegaTvoje kupce je strah – FOMO v marketingu

Ste že dodali podcaste v vaš marketing mix?

Marketing mix, multichannel in omnichannel marketing so verjetno trije najpogosteje zlorabljeni termini v marketingu. Poleg growthacking (res, preberite tole knjigo) in CDJ, seveda. Kljub temu pa so izrazi in koncepti še kako aktualni. Marketing mix je včasih obsegal offline kanale, nato pa smo mu dodali še online kanale. Kasneje smo ga razširili z Adwords, direktnim …

Preberi celotnegaSte že dodali podcaste v vaš marketing mix?