5 Nastavitev google analytics, ki vam uničujejo podatke

Google Analytics moramo uporabljati dnevno. In vsi, ki delajo v vaši marketing ekipi, morajo imeti dostop do analitike, jo razumet, vzdrževat, negovati in analizirat. Brez tega pač ne gre. Pred začetkom vsakega projekta preverim analitiko, da sploh vem, o čem se bomo pogovarjali. Da se bomo sploh imeli o čem pogovarjati. In pogosto vidim analitiko, … Read more

5 najpogostejših napak pri gradnji marketing ekipe

Precej pogosto pojasnjujem, da »jaz marketinga ne delam za druge, ampak le svetujem internim ekipam, kako naj izvajajo same«. Oziroma če gre za bolj sproščeno okolje, to postane »jaz sem se odločil, da je delati za druge preveč naporno, zato samo pojasnim, kaj naj drugi delajo in odidem, delo pa prepustim drugim«. Če imaš nišo, … Read more

Infografika: 8 pravil video klicev

V času karantene smo se vsi preselili na internete. Konferenčni klici so tako postali ne več izjema, ampak pravilo, ker sestankov v živo pač ni več. Res pa je, da so tudi videokonference nekaj novega za nas in se moramo naučiti kaj in kako je pomembno. Zato sem pripravil kratko infografiko, ki povzame najpomembnejše informacije … Read more

Napake pri najemanju marketinških agencij

Ne glede na to, ali najemate agencijo za SEO, Adwords, jumbo plakate ali PR, vsi ti posli imajo nekaj skupnih točk. Običajno so dragi, rezultati niso vidni neposredno, podpišemo dalj časa trajajočo pogodbo in poleg neposrednih nastanejo tudi znatni oportunitetni stroški. Ampak če sredstva pametno vložimo, bomo zagotovo opazili rezultate. Super uspešni ste bili pri … Read more

Influencerke na hrvaškem

Marketing z influencerji je verjetno najbolj vroč način marketinga. Teorija pravi, da smo vsi postali bolj ali manj odporni na oglase, zato morajo blagovne znamke posegati po organskem načinu promocije, kjer (bolj ali manj) znane osebe preizkusijo produkt in o njem povedo svoje mnenje. Slovenija ima veliko influencerjev in influencerk, pa še konferenco (na kateri … Read more

UX iskalnika na spletni strani

Pri optimizaciji uporabniške izkušnje na spletni strani se prepogosto posvečamo le košarici ali produktnim stranem, pozabljamo pa na druge dele spletne strani, ki so še kako pomembni. Eden takšnih, ki lahko izjemno močno vpliva na to, kako uporabniki kupujejo na spletni strani in si ga bomo pogledali danes, je Iskalnik na spletni strani (Najprej sem … Read more

Kje objavljati vsebine Medium ali blog?

To vprašanje ima več možnih odgovorov, kot jih nakazuje naslov članka, med njimi so pogosto: Facebook Notes, Facebook Posts, LinkedIn Notes, WordPress (hosted) blog in zagotovo še kakšnega. Svoje vsebine slovenske firme objavljajo recimo tudi na finance ali drugih spletnih medijih. Če posplošimo, se vprašanje pravzaprav glasi, ali naj vsebine, ki jih objavljamo z namenom … Read more

Vdrli so mi v spletno stran! Grozljivka! A je res?

Tisti, ki ste v prejšnjem tednu obiskali spletno stran, ste verjetno opazili, da so se namesto pametnih prispevkov prikazovala gola dekleta in fantje ter raznorazni načini bogatenja prek spleta. Ne, nisem preizkušal alternativnih načinov zaslužka, ampak so se nepridipravi odločili, da vdrejo v mojo spletno stran in jo zlorabijo za svoje namene. In tisti, ki … Read more

Načrtovanje mobilnih aplikacij

Tale miniserija (kot da sem HBO :)) o internetu na mobilnih napravah je nastala čisto slučajno. Kljub temu pa, če niste prebrali članka O čem govorim, ko govorim o mobilnih spletnih straneh, ga najdete tukaj. Mobilne aplikacije so torej eno izmed mest, ki jih uporabljajo vaši (bodoči) kupci. Glede na vaš poslovni model je to lahko primarno … Read more