Napake pri najemanju marketinških agencij

Ne glede na to, ali najemate agencijo za SEO, Adwords, jumbo plakate ali PR, vsi ti posli imajo nekaj skupnih točk. Običajno so dragi, rezultati niso vidni neposredno, podpišemo dalj časa trajajočo pogodbo in poleg neposrednih nastanejo tudi znatni oportunitetni stroški. Ampak če sredstva pametno vložimo, bomo zagotovo opazili rezultate. Super uspešni ste bili pri … Read moreNapake pri najemanju marketinških agencij

Influencerke na hrvaškem

Marketing z influencerji je verjetno najbolj vroč način marketinga. Teorija pravi, da smo vsi postali bolj ali manj odporni na oglase, zato morajo blagovne znamke posegati po organskem načinu promocije, kjer (bolj ali manj) znane osebe preizkusijo produkt in o njem povedo svoje mnenje. Slovenija ima veliko influencerjev in influencerk, pa še konferenco (na kateri … Read moreInfluencerke na hrvaškem

UX iskalnika na spletni strani

Pri optimizaciji uporabniške izkušnje na spletni strani se prepogosto posvečamo le košarici ali produktnim stranem, pozabljamo pa na druge dele spletne strani, ki so še kako pomembni. Eden takšnih, ki lahko izjemno močno vpliva na to, kako uporabniki kupujejo na spletni strani in si ga bomo pogledali danes, je Iskalnik na spletni strani (Najprej sem … Read moreUX iskalnika na spletni strani

Kje objavljati vsebine Medium ali blog?

To vprašanje ima več možnih odgovorov, kot jih nakazuje naslov članka, med njimi so pogosto: Facebook Notes, Facebook Posts, LinkedIn Notes, WordPress (hosted) blog in zagotovo še kakšnega. Svoje vsebine slovenske firme objavljajo recimo tudi na finance ali drugih spletnih medijih. Če posplošimo, se vprašanje pravzaprav glasi, ali naj vsebine, ki jih objavljamo z namenom … Read moreKje objavljati vsebine Medium ali blog?

Vdrli so mi v spletno stran! Grozljivka! A je res?

Tisti, ki ste v prejšnjem tednu obiskali spletno stran, ste verjetno opazili, da so se namesto pametnih prispevkov prikazovala gola dekleta in fantje ter raznorazni načini bogatenja prek spleta. Ne, nisem preizkušal alternativnih načinov zaslužka, ampak so se nepridipravi odločili, da vdrejo v mojo spletno stran in jo zlorabijo za svoje namene. In tisti, ki … Read moreVdrli so mi v spletno stran! Grozljivka! A je res?

Načrtovanje mobilnih aplikacij

Tale miniserija (kot da sem HBO :)) o internetu na mobilnih napravah je nastala čisto slučajno. Kljub temu pa, če niste prebrali članka O čem govorim, ko govorim o mobilnih spletnih straneh, ga najdete tukaj. Mobilne aplikacije so torej eno izmed mest, ki jih uporabljajo vaši (bodoči) kupci. Glede na vaš poslovni model je to lahko primarno … Read moreNačrtovanje mobilnih aplikacij

O čem govorim, ko govorim o mobilnih spletnih straneh

Že desetletja se pogovarjamo, da bodo mobilne naprave postale glavni način dostopanja do spleta. Takrat smo verjetno še vedno govorili o spletnih straneh WAP, majhnih, grdih in brez funkcionalnosti, ki so še rudimentarnim mobilnim napravam omogočale vpogled v splet. Od takrat so mobilne naprave naredile 17 korakov naprej in dva levo. Najbolj zanimivo pa je, da je … Read moreO čem govorim, ko govorim o mobilnih spletnih straneh

Tvoje kupce je strah – FOMO v marketingu

Kogar je pičila kača, se boji še zvite vrvi. Tako pravi pregovor. Če ga prevedemo v spletni marketing in FOMO (fear of missing out), dobimo: »Komur so enkrat pred nosom kupili karto za letalo, se boji vsakega obvestila FOMO.« Slabe šale na stran – izkoriščanje občutka, da se na spletni strani na veliko dogaja, da … Read moreTvoje kupce je strah – FOMO v marketingu

Ste že dodali podcaste v vaš marketing mix?

Marketing mix, multichannel in omnichannel marketing so verjetno trije najpogosteje zlorabljeni termini v marketingu. Poleg growthacking (res, preberite tole knjigo) in CDJ, seveda. Kljub temu pa so izrazi in koncepti še kako aktualni. Marketing mix je včasih obsegal offline kanale, nato pa smo mu dodali še online kanale. Kasneje smo ga razširili z Adwords, direktnim … Read moreSte že dodali podcaste v vaš marketing mix?