Načrtovanje mobilnih aplikacij

Tale miniserija (kot da sem HBO :)) o internetu na mobilnih napravah je nastala čisto slučajno. Kljub temu pa, če niste prebrali članka O čem govorim, ko govorim o mobilnih spletnih straneh, ga najdete tukaj. Mobilne aplikacije so torej eno izmed mest, ki jih uporabljajo vaši (bodoči) kupci. Glede na vaš poslovni model je to lahko primarno … Read more

O čem govorim, ko govorim o mobilnih spletnih straneh

Že desetletja se pogovarjamo, da bodo mobilne naprave postale glavni način dostopanja do spleta. Takrat smo verjetno še vedno govorili o spletnih straneh WAP, majhnih, grdih in brez funkcionalnosti, ki so še rudimentarnim mobilnim napravam omogočale vpogled v splet. Od takrat so mobilne naprave naredile 17 korakov naprej in dva levo. Najbolj zanimivo pa je, da je … Read more

Ste že dodali podcaste v vaš marketing mix?

Marketing mix, multichannel in omnichannel marketing so verjetno trije najpogosteje zlorabljeni termini v marketingu. Poleg growthacking (res, preberite tole knjigo) in CDJ, seveda. Kljub temu pa so izrazi in koncepti še kako aktualni. Marketing mix je včasih obsegal offline kanale, nato pa smo mu dodali še online kanale. Kasneje smo ga razširili z Adwords, direktnim … Read more