fbpx

Glavna napaka, ki jo delatE e-mail marketingarji

TL:DR: pošljite več sporočil v okviru kampanje trženja prek e-pošte. Če podvojite število poslanih sporočil, boste podvojili prihodke. Easy-peasy.

E-mail marketing je izjemno učinkovit način trženja predvsem za podjetja, ki imajo dolgo tradicijo in/ali veliko število nekdanjih kupcev, ki jim lahko prodajo nove produkte oz. jim ponovno prodajo stare. Prav tako je več kot primeren za podjetja, ki znajo dobro izkoristiti vsebinski marketing in SEO ter tako pridobiti veliko kakovostnih leadov.

Res je, pridobivanje baze e-poštnih naslovov je lahko dolgotrajno in mukotrpno, ampak ko jo enkrat pripravimo, je e-mail marketing precej enostaven. Napišeš e-mail, pošlješ in denar prihaja. Precej poceni (če ne uporabljaš Mailchimpa. Če ga, preberi tole).

Res pa je, da vedno znova in znova srečujem podjetja in e-mail marketing managerje, ki delajo eno in isto napako.

Kakšne so vaše e-mail marketing metrike? Open rate? Click through rate? Conversion rate? Kaj pa ostale metrike (preberi tole).

Važno je, da jih merimo. Torej koliko v povprečju prodamo z enim poslanim e-poštnim sporočilom? 100? 1.000? 10.000? 100.000?

Vedno je fajn videt te številke, kajne?

Kdaj ste nazadnje izvedli e-mail marketing kampanjo? V začetku tedna? Prejšnji teden? V začetku meseca? To je glavna napaka, ki jo delajo e-mail tržniki. Nobena druga sprememba v vašem e-mail marketingu vam ne bo prinesla toliko dodatnih prihodkov kot če pošljete še eno dodatno sporočilo. Ne boljše zadeve, ne smeškoti v zadevi, ne kateri izmed e-mail marketing hackov, ki jih najdete na spletu.

Kaj pa, če prenehate odlašati in nemudoma pošljete še eno sporočilo? Ne glede na to, kdaj ste poslali prejšnjega, se bo zgodila ena sama stvar. Prodali boste približno enako kot z vsemi drugimi e-mail marketing kampanjami. In število odjav in pritožb bo približno enako kot pri vseh drugih e-mail marketing kampanjah.

Ne bo se stresla zemlja, ne bo pritožb, ne bo se odjavila cela lista, vi pa boste ustvarili dodatni zaslužek.

Sedaj si moramo pogledati globoko v oči in si reči: »Pošiljal/a bom enkrat več e-poštnih sporočil v okviru e-mail marketing kampanj kot do sedaj«.

Si upate?

Tole bi še moral prebrati:

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.