Izobraževanja za podjetja
Izobraževanja za podjetja
Voditi ekipo marketingarjev v podjetju ni enostavno, včasih je z a napredovanje ekipe pomembno, da pridobi znanje od zunanjega strokovnjaka.
Takšen gost bo prinesel novo znanje ali pa samo preoblikoval, kar v podjetju že vedo, vendar tega ne znajo strniti v organizirano obliko. Predavanje zunanjega sodelavca je natanko tisto, kar takšna ekipa potrebuje. Seveda k pripravi takšnih predavanj povabimo tudi kolege iz drugih oddelkov, ki lahko vplivajo na delovanje marketinga (nabava, produktne kategorije, prodaja, IT ipd.).
Predaval sem na konferencah (InOrbit, STL, Podim, E-commerce Macedonia itd.) in v podjetjih (Lesnina XXL, Futura, Orbico itd.), startup pospeševalnikih (ABC accelerator, Start:up Maribor, zavod Ypsilon itd.) in v neformalnih skupinah (wwwhMB, WordPress Slovenija, Spletne urice itd.), redno vodim tudi predavanja na Ekonomski fakulteti Univerze v Mariboru in Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani.
Kako običajno poteka izobraževanje?
Na izobraževanju se sprva lotimo teoretičnega dela, ki je nujen za razumevanje posameznega področja, nato praktičnega dela, ki prikazuje težave in možne nadgradnje projektov, ki ste jih že pripravili, po potrebi pa izvedemo še praktično delavnico, na kateri se poglobimo v izvajanje tistega, o čemer smo govorili na izobraževanju.
Delavnice vedno pripravim skladno s potrebami podjetja ter na podlagi primerov, ki so relevantni za podjetje in njegovo branžo, tako da lahko udeleženci še bolje razumejo informacije in jih neposredno uporabijo pri svojem delu. Pogosto vsebujejo tudi naknadni obisk (follow-up) pribl. mesec po predavanju, kjer preverimo, kako se naučeno uporablja v praksi.
Najpogosteje me podjetja pokličejo za izvedbo izobraževanj na naslednjih področjih:
- Chat GPT in uporaba v podjetju ali organizaciji
- Implementacija Chat GPT v podjetje ali organizacijo
- Uporabniška izkušnja in načrtovanje spletne strani
- Optimizacije za iskalnike (SEO)
- E-mail marketing
- E-mail avtomatizacija
- Facebook oglaševanje
- Google Adwords oglaševanje
- Spletna analitika in Google Analytics
Na podlagi izkušenj in stikov s podjetji iz različnih branž se zavedam, da ima vsako podjetje in tudi vsak oddelek znotraj podjetja (npr. SEO predavanje je lahko povsem drugačno za programerje kot za avtorje vsebin) različne potrebe, zato izobraževanja običajno povsem prilagodim in uskladim z vašimi potrebami.
Če ste prepoznali, da lahko z izobraževanjem zaposlenih pripomorem k vašim poslovnim uspehom, boste moj kontakt našli na vrhu spletne strani.