Tole je peta objava v seriji spremljanja SEO optimizacije novega medija v Sloveniji, prejšnje objave najdete na 4, 3, 2, 1.
Na Zahodu nič novega, to sem že rekel in ponovno poudarjam. Ko pogledamo kaj in kako počnejo na N1 Slovenija, vidimo da se optimizaicji za iskalnike niso posvetili nič več kot do sedaj.
Njihove pozicije v iskalnikih so se sicer nekoliko izboljšale, kar pa je bolj ali manj posledica tega, da pač veliko objavljajo, kot tega, da bi se posebej trudili da nekaj naredijo.
Kar je zanimivo je, da za določene ključne besede prehitijo uveljavljene mainstream medije. Kako vem, da je to naključno? Ker pač za te ključne besede niso pripravili neke posebne strani, za katero bi videli, da je dobro narejena za SEO in zato rangira, ampak ker so pač pripravili članek, ki slučajno rangira. Primer takšne ključne besede je Mitja Okorn (ja, to je ta, ki pravi, da so cepiva super, ampak on je bil res plačan za to, ni treba namigovat), kjer njihov članek rangira na 4 mestu, pred 24ur in mladino, pa za siolom. Delo recimo ima pristajalno stran posebej zanj, pa rangirajo za n1info.
Ampak, ker so pač slučajno napisali članek, morda tudi zato, ker je ta članek bil objavljen pred eno uro, ostali pa so starejši, očitno rangira.
Večjih drugih sprememb pri opazovanih ključnih besedah ni. Ker pa sem prejšnjič bil kregan, zakaj gledam samo nekatere ključne besede (če ne veš zakaj, potem preberi prvi članek v seriji, kjer je to vse lepo razloženo, strokovno, statistično, relevantno), bomo seveda pogledali tudi neke druge stvari. (čeprav bi bil res vesel gostujočega članka Red Orbita, pa ni blo nič iz tega :/)
Dajmo odpret ahrefs in pogledat za katere ključne besede pa rangirajo pri N1 info, tudi če te ključne besede niso del naše osnovne analize.
Vidimo, da jim je uspelo zadeti nekatere ključne besede (in če je bilo namenoma, se opravičujem, ampak dvomim), ki imajo kar nekaj iskanj in zasesti zelo dobre pozicije za te ključne besede. Prvi šolski dan, zimske počitnice in obrazec za prehod meje so “SEO” ključne besede, ki jim lahko rečemo evergreen ključne besede, ki imajo dovolj iskanj, za katere se splača delati pristajalne strani, če želiš dobiti veliko obiskovalcev na spletno stran.
Nekatere izmed teh strani (šolske počitnice, prazniki 2022) izgledajo kot da so narejene s SEOtom v mislih, besedilo je primerno, naslov je primeren, notranje povezave povezujejo vse te članke, meta naslovi in opisi so recimo da urejeni. Seveda nič ni popolno, v 2021 bi pričakoval, da se v te članke doda podnaslove, kazalo vsebine, FAQ rich snippets, kako SEO optimizirano sliko in morda še kaj. Ampak, ne bom preveč zahteven, vsaj tukaj so sedaj naredili korak naprej.
Res pa je, da še vedno ostajajo tudi osnovne WordPress nastavitve, ki jih je potrebno pooptimizirati, title na tagu je še vedno ariana grande Archives – N1 :/ Zato pa tudi ne vidimo teh strani da bi dobro rangirale, Julija Adlešič se bo počasi premaknila na prvo stran Google rezultatov, čeprav je njen meta naslov še vedno Julija Adlešič Archives – N1.
Ne razumem pa točno kaj se je zgodilo, ker izgleda da je veliko število člankov, ki so bili prej na metropolitan.si in govorise.metropolitan.si sedaj prestavljenih ali preusmerjenih na n1info.si. A so N1 kupili del njihovih člankov? Bomo videli kaj se bo dogajalo v prihodnosti, po moje tako kot so ugotovili za športne članke, če hočeš res na hitro rangirati, moreš pač nekaj kupiti.
In to naj bo glavna ideja za ta članek. Podjetja, ki bi rada SEO na hitro in dobro, kupite nekaj kar že obstaja. Ker na takšen način kupite več stvari. Najprej kupite znanje o tem, kaj in kako deluje. Katere ključne besede so pomembne, za katere se da rangirati in za katere se splača rangirati v iskalnih rezultatih. Dodatno kupite znanje o tem kaj je potrebno narediti za to, da za takšne ključne besede rangirate. In na tretjem mestu je pač to, da pač kupite vsebine, ki vam bodo omogočile, da boste rangirali za te ključne besede.
One Response
Hvala za vse info iz katerih se učimo.