Mailchimp in GDPR

Ali je Mailchimp GDPR compliant? Ja, vsekakor je. Torej, ja, lahko ga uporabljaš, če želiš delati e-mail marketing v skladu s Splošno uredbo o varovanju osebnih podatkov ozrioma General Data Protection Regulation.

Zavedati pa se moraš, da samo orodje ne zagotavlja še ničesar. Če boš v Mailchimp uvozil kontakte, ki si jih kupil od bratranca od babice, ki je enkrat imel svojo spletno stran in je tam dobil e-mail naslove, ne boš deloval v skladu z GDPR.

Mailchimp ti ponuja obrazce, ki imajo dodatna polja, ki jim pravi GDPR polja. To so polja za soglasje, kjer vprašaš tistega, ki ti ravnokar oddaja e-mail naslov, ali ti dovolj, da delaš še svašta drugega z njegovim/njenim e-mail naslovom. In temu Mailchimp pravi GDPR compliant. Torej, katerikoli e-mail marketing tool, ki ga boš uporabil na takšen način, bo GDPR compliant.

Mailchimp je GDPR compliant v toliko, da vam ponuja v podpis standardno pogodbo o obdelavi podatkov (Data Processing agreement), kar pač moramo podpisati z vsemi podizvajalci, s katerimi sodelujemo.

Nikakor pa ne razumite, da to, da ste v skladu z GDPR, pomeni da morate uporabljati double-opt-in. Torej sistem, kjer vam uporabnik da e-mail, se strinja z obdelavo, nato pa mu vi pošljete e-mail sporočilo s potrditvenim linkom in ga dodate na listo šele, ko je uporabnik kliknil link v e-poštnem sporočilu. Nikjer, in čisto nikjer v GDPRju ne piše, da je potrebno uporabljati tako kompleksen način strinjanja s pošiljanjem e-mail marketing sporočil. Ne, piše samo, da mora biti strinjanje jasno in aktivno. Torej, kljukica, ki ni vnaprej odkljukana in to je to.

Tole bi še moral prebrati:

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.