Mailchimp in GDPR

Ali je Mailchimp GDPR compliant? Ja, vsekakor je. Torej, ja, lahko ga uporabljaš, če želiš delati e-mail marketing v skladu s Splošno uredbo o varovanju osebnih podatkov ozrioma General Data Protection Regulation.

Zavedati pa se moraš, da samo orodje ne zagotavlja še ničesar. Če boš v Mailchimp uvozil kontakte, ki si jih kupil od bratranca od babice, ki je enkrat imel svojo spletno stran in je tam dobil e-mail naslove, ne boš deloval v skladu z GDPR.

Mailchimp ti ponuja obrazce, ki imajo dodatna polja, ki jim pravi GDPR polja. To so polja za soglasje, kjer vprašaš tistega, ki ti ravnokar oddaja e-mail naslov, ali ti dovolj, da delaš še svašta drugega z njegovim/njenim e-mail naslovom. In temu Mailchimp pravi GDPR compliant. Torej, katerikoli e-mail marketing tool, ki ga boš uporabil na takšen način, bo GDPR compliant.

Mailchimp je GDPR compliant v toliko, da vam ponuja v podpis standardno pogodbo o obdelavi podatkov (Data Processing agreement), kar pač moramo podpisati z vsemi podizvajalci, s katerimi sodelujemo.

Nikakor pa ne razumite, da to, da ste v skladu z GDPR, pomeni da morate uporabljati double-opt-in. Torej sistem, kjer vam uporabnik da e-mail, se strinja z obdelavo, nato pa mu vi pošljete e-mail sporočilo s potrditvenim linkom in ga dodate na listo šele, ko je uporabnik kliknil link v e-poštnem sporočilu. Nikjer, in čisto nikjer v GDPRju ne piše, da je potrebno uporabljati tako kompleksen način strinjanja s pošiljanjem e-mail marketing sporočil. Ne, piše samo, da mora biti strinjanje jasno in aktivno. Torej, kljukica, ki ni vnaprej odkljukana in to je to.






Vam je bil ta članek všeč? Potem se prijavite na newsletter in vas obvestim o vsakem novem. Spodaj vnesite ime in e-poštni naslov.

Strinjam se s prejemanjem marketinških sporočil.
DA

Tole bi še moral prebrati:

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.