N1info #4 – smo se malo upehali?

Osnovni pregled pozicij

Dopusti so dovolili, da smo Googlu pustili nekaj časa, da si ogleda kaj in kako se dogaja na spletni strani n1info in ji podeli tiste pozicije v iskalnih rezultatih, ki si jih le-ta zasluži. Od prvega članka, torej lansiranja spletne strani tega medija je minilo nekaj več kot mesec dni in zdaj bi se morda že lahko videli kakšni rezultati.

Mimogrede, prejšnje članke lahko najdeš tukaj, številka tri, številka dve in prvi članek.

Kaj se je zgodilo s pozicijami? Če jih primerjamo s statusom, ko sem pisal prejšnji članek, se ni zgodilo veliko (5 julij proti 27 juliju), kar vidimo na spodnji sliki, ki kaže visiblity is SEMRusha.

V resnici je vse ostalo nekako tam, kjer je bilo že prej. Pregled posameznih ključnih besed kaže, da se je spletna stran na prvo stran Google rezultatov uvrstila le za nekaj ključnih besed. To je seznam:

n1infoslovenija, n1, n1info, n1info slovenija, liga prvakov, boni, nogomet, rokomet, najnovejše novice, italija.

Ni ravno dolg spisek, nekateri izmed teh so kar zanimivi, recimo liga prvakov ima kar 33.100 mesečnih iskanj. Glavna poanta vsega tega, kar sedaj vidimo je, da v večini rangirajo za ključne besede pristajalne strani iz poddomene sportklub. To je glavna poanta že odkar sem začel spremljati kaj se dogaja z njimi.

Res pa je, da jim je še vedno vseeno za SEO, tako da težko pričakujejo kaj več. Posamezne pristajalne strani še vedno niso optimizirane, da bi bolje rangirale in osnove spletne strani še vedno niso urejene.

Pristajalna stran “TV spored”

Da se ne ponavljam, dajmo pogledati kaj bi lahko praktično naredili za zelo velik impact. Ena izmed najbolj iskanih ključnih besed je TV spored, za katerega rangirajo razmeroma visoko. Čeprav v resnici imajo na spletni strani spored le za svoj sport klub oziroma za vse Šport klub televizije, ki jih je, verjeli ali ne, kar 6 + golf TV (svašta).

Ta pristajalna stran (https://sportklub.n1info.si/spored/) bi lahko z manjšimi izboljšavami, ki so osnova vsake SEO optimizacije, rangirala bolje in imela še več obiska. Že osnovna izbira ključne besede in posledično meta naslova in naslova kažeta, da nihče ni nič pogledal v keyword planner. Namesto TV spored so izbrali ključno besedo spored. Dodatno, meta naslova niso pripravili optimalno ampak vsebuje le Spored – Sportklub. Da o tem, da naslova niti nimajo v H1 ne govorimo.

Največja dodana vrednost za to pristajalno stran pa bi prišla, če bi sporede za različne sport klube naredili na različnih URL naslovih, ne pa da jih imajo vse na enem URL naslovu, za katerega Google seveda težko ve, da je najbolj optimalen za vse različne ključne besede.

Olimpijske igre

Ravnokar je Rogljič postal olimpijski prvak. To, da jaz to vem pomeni, da je to res pomembna tematika, ker če česar v življenju ne spremljam, je to šport.

Predvidevamo lahko, da so iskanja za olimpijske igre trenutno zelo pogosta in da bi mediji morali imeti dobre pristajalne strani za ključno besedo olimpijske igre.

Za ključno besedo olimpijske igre se potegujejo vsi mediji, le N1 ima rahle težave z njo. Odločili so se, da je njihova glavna ključna beseda Tokyo 2020, tako so poimenovali pristajalno stran na svoji strani (https://sportklub.n1info.si/tokyo-2020/). Dodatno je zanimivo to, da so veliko člankov opremili z oznako olimpijske igre in imajo tako tudi pristajalno stran olimpijske igre, na kateri pa recimo ni članka o Rogljiču (https://sportklub.n1info.si/tag/olimpijske-igre/).

To nam ponovno kaže, da manjka strateški pristop k SEO optimizaciji, ki bi na nivoju podjetja dogovoril določene stvari, ne pa da vsak po svoje uporablja neke oznake. To se sicer precej pogosto dogaja v podjetjih, prinaša pa veliko izgubljenih priložnosti pri SEO optimizaciji. Pogosto potem pristopimo k temu, da brišemo podvojene oznake, tiste, ki imajo le malo člankov, take ki nimajo veliko obiska ipd. Takšna optimizacija, kjer zmanjšujemo število pristajalnih strani je izjemno uspešna in vedno bolj pomembna v zadnjem času.

Na koncu koncev je logično, da za ključno besedo olimpijske igre N1 rangira nekje na tretji strani iskalnih rezultatov. Ker se niti potrudili niso.

Napaka notranjih povezav

Še bolj zabavno je tudi to, da sportklub.n1info.si sploh nima nobene povezave na n1info.si (vsaj na domači strani ne, morda kje v člankih ampak dvomim), torej vsa ta domenska avtoriteta, ki so jo dobili z uvozom sportkluba ostaja na poddomeni in se ne prenaša na glavno domeno.

COVID 2019

In ker je danes dan, ko sem ugotovil da je večina slovenskih SEOtov antivaxerjev, dajmo reči še nekaj o tej temi.

Kar mi je zanimivo je, da pristajalna stran /koronavirus/ ni nič posebnega. Niso naredili napredne pristajalne strani, ampak le prikazujejo članke, ki jo jih objavili na to temo. To pomeni da ne morejo resno urejati te pristajalne strani, pa tudi za uporabnika ni ravno posebej uporabna. Lahko bi izpostavili posamezne članke, dodali neke splošne informacije, števce ipd. Oni pa nič. Samo zlistani članki.

In še tukaj izgleda, kot da slabo delajo uredniško politiko te kategorije, ker to da imajo iste fotografije na različnih člankih res ne zgleda lepo, minister žuga iz dveh fotografij takoj na vrhu.

Analiza v ahrefsu pokaže, da podstrani, ki se nahajajo v poddirektoriju /koronavirus v resnici ne rangirajo za nič pametnega. Čeprav izgleda, kot da se mogoče malo trudijo, recimo https://n1info.si/novice/slovenija/boni-katere-obrazce-potrebujete-za-koriscenje/ izgleda kot SEO pristajalna stran oziroma pristjalna stran narejena za ključno besedo. Res pa je, da ni na /koronavirus/ (le zakaj ne?) tako da ni vključena v analizo.

Tole bi še moral prebrati:

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.