Napredna E-mail marketing orodja, ki jih ne poznate, pa bi jih morali

E-mail marketing orodja so nekako zapostavljena tema na spletu, le redko se govori o njih. Ni prav, ker so pomembna. In ker jih je potrebno uporabljati. In ne, tu ne govorim o Mailchimpu ali njegovih alternativah (zakaj ne maram Mailchimpa sem pisal tukaj), ampak o orodjih, ki nam pomagajo ocenjevati dostavljivost naših e-mailov in kvaliteto e-mail sporočil, ki jih pošiljamo.

Kot zmešani padamo na blogposte “kako spraviti vaš e-mail v inbox“, skoraj tako kot na “six pack do poletja” ampak, da bi se pa resno spravili v orodja, ki jih imamo out there, pa ne. Ne razumem čisto zakaj. Kakorkoli, tukaj so tista, ki jih morate nujno uporabljati.

1. Googlova postmaster orodja

Poznamo Google Webmaster Tools, Google Analytics tools, ne poznamo pa Google Postmaster tools.

To je orodje, ki nam zelo lepo in prijazno pove, kaj si Google (aka Gmail) misli o naših e-mailih. Torej, o naših IPjih, naših domenah iz katerih pošiljamo, o naših SPFjih in DKIMjih in še čem. Orodje deluje podobno kot Google Search Console. Vnesemo domeno, dokažemo da je domena v resnici naša in nato začnemo zbirati podatke. Res pa je, da moramo poslati kar precej e-mailov, da bomo sploh videli kakršnekoli podatke, tako da, če pošiljamo 500 emailov 2 x na mesec, potem ne bomo videli nobenih podatkov.

Če pa smo malo bolj resni e-mail marketingarji, bomo videli veliko informacij o kvaliteti našega e-mail marketinga. Ne bom se spuščal v delovanje orodja samega, preklikajte opcije ki vam jih ponuja in videli boste, zakaj vaši e-maili ne grejo v inbox. Aja, postmaster.google.com

Google postmaster orodja

2. Blacklist checker

A veste uno, ko že nekaj dni javljajo stranke, da ne dobivajo potrditvenih mailov? Da kupijo, pa ne dobijo računa? No, zamudili ste. Kajti, vaš IP iz katerega pošiljate e-maile je padel na blacklisto in zato jih e-mail clienti zavračajo. Seveda vi tega ne veste, ker ne spremljate tega redno. Res je, vsak dan ne gre človek na roko preverjati, ali je njegova domena ali IP na blacklisti. Aboslutno da ne, ampak lahko pa to naredimo avtomatično. Samodejno. Mislim, se zgodi samodejno, če uporabljamo (freemium) blacklist checker.

MxToolbox je tako ali tako super tool, ki ga uporabljamo za svašta. Za ta blog je najpomembneje, da uporabljamo njegovo orodje,  ki vsak dan preveri ali smo na kakšni blacklisti (in kdo lahko reče, da še nikoli ni bil na SORBSu?). Na voljo je registriranim uporabnikom, za en IP brezplačno, za več plačljivo. Večji, plačljivi paketi imajo še dodatne funkcionalnosti kot so DKIM testiranje ipd.

Nujno ga rabite. Ker to orodje vas bo takoj obvestilo, da vaše stranke ne dobivajo e-mailov. Tukaj ga najdete.

Dnevno preverjaj e-mail spam liste

3. Mail tester

Za tega ste verjetno že slišali in ni zdaj ravno redek biser, ki vam ga noben ne zaupa. Ampak, 100 % sem, da ga že 2 meseca niste uporabili … Imam prav? No, kakorkoli, ko boste imeli naslednjo e-mail kampanjo pripravljeno, jo pošljite sem. In, preverite tudi ena 2 e-maila iz dripa.

Orodje deluje tako, da vam da unikatni e-mail naslov, kamor pošljete vaše marketinško e-mail sporočilo (naredite testno pošiljaje vaše kampanje, preden jo zares pošljete). Potem analizira vse, kar se analizirati da in vam poda oceno od 0 – 10.

Pove vam kaj vse je narobe v emailu. Zagotovo vam bo povedal, da nimate alt oznak pri fotografijah. Preveri tako enostavne stvari, kot tudi bolj kompleksne … Recimo razmerje med slikami in besedilom v e-mail sporočilu. In še druge zabavne stvari. Seveda je spet 100 % brezplačen. Tukaj glej.

Mail tester preveri vsak e-mail

4. Senderscore

Tole je še eno email marketing orodje, ki  je nekakšen mnenjski voditelj v svoji kategoriji. Je namreč orodje h kateremu hodijo druga orodja in ga sprašujejo kaj si misli o posamezni domeni ali IPju. On torej poda oceno ali je vaša domena SPAMer ali ne in potem to pove še veliko prijateljem. Grdo, ne? Ja, ampak tako je življenje.

Ravno zato moramo vedeti kaj si misli o nas. Ne samo, da naredimo osnovni test, ki ga ponuja takoj na osnovni strani, ampak je bolje, da se registriramo. S tem dobimo priložnost izvesti še druge teste. Seveda ima tudi plačljivi račun ki ti pomaga dolgoročno spremljati kvaliteto tvojih e-mailov, domene in IP naslova. Najdeš ga tukaj.

Senderscore za e-mail marketing

To so štiri orodja. Resnično predlagam, da jih začnete uporabljati in meriti kaj se dogaja z vašimi maili in vedeti, zakaj se to dogaja z njimi. Da maili niso dostavljeni vedno obstaja nek vzrok. Če ga želimo izvedeti, moramo meriti dostavljivost.

In predvsem, orodja moramo imeti postavljena vnajprej. Nobeno izmed njih ne pokaže podatkov za nazaj. In če jih nimamo pravilno nastavljenih, potem, ko bi morali pogledati kaj je narobe, nimamo nobenih podatkov.

Torej, se dogovorimo, da vsaj 2 nastaviš ta petek?

Tole bi še moral prebrati:

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.