SEO optimizacija slik

Posnetek si lahko pogledate tukaj:

Prezentacija, ki sem jo uporabljal:

Tole so novice, ki smo jih brali:

Google odstranil attribucijske modele iz Google Adsov in Google Analytics

Atribucijski modeli so tista stvar o katerih se fancy marketingarji lahko kregamo na konferencah in izgledamo, kot da vemo več kot navadni smrtniki.
No, v resnici je to tista stvar, ki je kriva za to, da Facebok pokaže drugačne podatke o tem, koliko je prodal kot Google Analytics, pa vendar imata oba prav. Ker je, kot vedno, hudič v definiciji.
No, Google si je očitno priznal, da več kot pol attribucijskih modelov noben ne razume in jih bo enostavno umaknil iz Adwords in Analytics. Umaknil bo First click, linear, time decay in position-based modele. Vse tiste, ki ste bili tako fancy, da se jih uporabljali, bo sedaj prestavil na data-driven atribucijski model, ročno pa ga lahko prestavite na last click.

Tudi druga novica je povezana z Google Analytics,

le ta je namreč tudi spremenil način kako računa konverzije. Če je stari Universal analitiks zapisal eno konverzijo na eno sejo, je to spremenjeno v Google Analytics 4, ki lahko zapiše več konverzijskih eventov v eni seji, tako da je lahko konverzijska stopnja na seji tudi recimo tristo odstotna. Po novem pa lahko v Google Analytics izbirate, kako se naj konverzije zapisujejo. Torej, tako kot v stari analitiki ali tako kot v novi analitiki. Komentirajte, kaj boste izbrali vi?

Nadgradnja navodil za implementacijo Merchant Rich snippets

O rich snippets smo v SEO roastih že govorili, če ste zamudili lahko posnetek vidite na mojem kanalu. Tokrat je Google nadgradil specifikacije za rich snippetse za Merchante, torej tiste, ki vplivajo na to kako se vaši produkti pokažejo v organskih shopping rezultatih in drugje. Dodali so informacijo o možnostih vračila produkta, tako da bo le-ta lahko sedaj tudi dostopna preko rich snippets prikaza.

Auto GPT je boljši kot peš GPT

Seveda ne moremo imeti novic, brez da bi omenili Chat GPT. TOkrat vas vabim, da vržete stran nekaj ur s tem, da poskusite njegovega bolj iznajdljivega in hands-on velikega brata, Auto GPT. Po tem ko boste uspeli instalirati vse za njegovo uporabo bo tekel na vašem računalniku, zna pa sam pogruntat kako naj pride do rezultatov, prebrskati splet in vam dostaviti informacije, ki jih potrebujete.
Vsekakor velik korak naprej od Chat GPTja, čeprav ni tako enostaven za uporabo.

Google spreminja navodila za Page Experience

Google se seveda že zelo dolgo trudi za to, da bi na dobrih pozicijah pokazal spletne strani, ki so ne samo vsebinsko kvalitetne, ampak tudi uporabniku prijazne. Ta kriterij sicer ni tako pomemben, kot ga večina SEOtov predstavlja, je pa vsekakor eden izmed pomembnejših. Kvaliteto naše spletne strani smo lahko spremljali tudi s t.i. Page experience reportom, ki je bil super, ker je pokazal kakšen odstoteh izmed vseh naših URL naslovov je prestal njegov test. No, to poročilo bodo počasi ugasnili in ga zamenjali z besedilom o tem kako delati dobre strani z dobro uporabniško izkušnjo. Dobre strani bomo lahko še vedno spremljali na Core Web Vitals in dobra uporabniška izkušnja še vedno ostaja pomemben del SEO optimizacije.

Te novice so nekaj novega, kar poskušam na SEO roastih. Nujno mi morate povedati, kao se vam zdijo, kajti drugače jih bom delal še naprej. Če mislite, da sem zgrešil kakšno novico, mi jo z veseljem pošljite na [email protected] in jo bom, če boste zraven poslali dovolj debelo kuverto, tudi objavil.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Priporočeno

Ne zamudite novosti

Si se naučil/a kaj novega?
Če ja, mi dovoli, da ti pošljem naslednji članek kar na e-mail.