SEO orodja za vse nivoje

Različni naročniki, prijatelji, sodelavke, neznanci na spletu in še kdo sprašuje o tem, katera orodja se splača in je pametno uporabljati za SEO. Sicer sem nekaj podobnih prispevkov že pisal (SEO plugini za chrome in Brezplačna orodja za SEO), še nisem spisal resnega vodiča o tem, kaj kupiti če začenjate s SEOtom ali pa če ste že čisto nori na SEO.

Preden pa navedem produkte, ki jih sam uporabljam in mislim, da bi jih morali uporabljati vi, pa še tole.

Brez orodij SEO ne gre

Oziroma verjetno bi blo bolje, če bi napisal brez SEO orodij SEO ne gre. Znotraj podjetja se težko gremo optimizacijo za iskalnike, brez da bi za to plačevali za kakšno orodje. Budget bo vsaj tam nekje do 100€, kar ni tako zelo veliko in če ne bomo vložili toliko v SEO, bomo ven dobili prav toliko, kot smo vložili. 0.

Danes je res težko izvajati SEO brez da bi uporabili orodja, prava orodja pa bodo vas in vaše marketingarje vodila po tem kaj in kdaj in kako morate narediti. Brez njih boste tipali v temi tako pri tem kaj narediti, kot tudi pri tem, ko se sprašujemo ali nam je uspelo.

Če načrtujete budget za SEO optimizacijo, nujno vključite strošek enega ali več SEO orodij.

Najboljša kombinacija SEO orodij

Če začenjate s SEO uporabite:

  • mangools.com (7 dnevni brezplačen test) strošek 49 €
    Tole je paket produktov, ki so namenjeni raziskavi ključnih besed, merjenju vaših pozicij v iskalnikih, pregledu konkurence in pregledu povratnih povezav na vašo in konkurenčne strani. Ni popoln, je pa zelo dovolj dober.
  • Google Search Console (brezplačno)
    Brezplačno orodje, v katerem lahko vidite kje se nahajate za posamezne ključne besede, koliko obiska prejmete preko posamezne ključne besede in veliko drugih informacij. Google vam tukaj sporoči tudi, če ima kakšne težave z vašo spletno stranjo.
  • Google Analytics (brezplačno)
    A moram Google Analytics predstavljati? Verjetno ne. Ampak, v GA morate imeti nastavljene Goalse in E-commerce. Torej, merjenje nakupov/povpraševanj ipd., brez tega je vseeno, ali GA uporabljate ali ne.

Če SEO že prinaša nekaj denarja in ste pripravljeni vložiti malo več:

  • SemRush (preizkusite ga brezplačno) strošek 99€
    Zdaj smo že na nivoju orodij, ki nas vodijo po tem kaj in kako moramo delati. SEMRush je odličen pri tehnični analizi delovanja naše spletne strani, super je za analizo konkurence, odličen za on-site optimizacijo in njegovo orodje za pridobivanje povratnih povezav je precej ok.
    Dodatno ponuja še orodje za spremljanje uspeha na socialnih omrežjih, objavo na različna socialna omrežja in marketing koledar, tako da ga lahko večja podjetja razdelijo med različne oddelke in si tako porazdelijo stroške.
  • Google Search Console (brezplačno)
  • Google Analytics (brezplačno)
  • MailTracker (brezplačen)
    Tole orodje uporabljamo pogojno. SemRush ponuja sistem za pošiljanje outreach mailov in sledenje uspešnosti le-teh. Vendar ima tudi določene omejitve, tako da se včasih (bolj redko, pa vseeno) odločimo, da bomo maile pošiljali ročno. To pomeni da potrebujemo nekaj, kar nam bo pomagalo pri preverjanju ali je prejemnik prejel/odprl sporočilo ali ne.

Če SEO predstavlja glavni del vašega spletnega biznisa, ali pa želite da tako postane (ali pa je to res za vaš oddelek):

  • SemRush (preizkusite ga brezplačno) $ 99
  • Ahrefs ($7 za 7 dnevni preizkus) $ 99
  • BuzzStream (preizkusite ga brezplačno) $ 24
    Tudi tale je novost v tem paketu. Če smo v prejšnjih paketih uporabljali neka druga orodja za outreach za povratne povezave, bomo zdaj uporabili specifično orodje za to specifično nalogo. BuzzStream nam pomaga organizirati naš outreach, pošiljati maile enega za drugim in za nas sledi pridobljenim povratnim povezavam.
  • Hunter.io (preizkusite ga brezplačno) $ 49
    Tudi tole orodje bomo uporabljali le pogojno. Namenjeno je pridobivanju e-mail naslovov in drugih kontaktnih informacij za spletne strani, ki jih želimo kontaktirati za pridobivanje povratnih povezav. Glede na to, da bomo veliko dela opravili ročno ali z BuzzStream-om, ki ima svoje orodje za to nalogo, moramo imeti dober razlog, da ga uporabimo. Dober razlog je velika količina outreacha, in mass import za kontakte. Takrat se nam splača hunter.
  • Google Search Console (brezplačno)
  • Google Analytics (brezplačno)
  • PageOptimizerPro (preizkusite ga) $ 10
    Funkcionalnosti tega orodja dobro ali srednje dobro nadomestijo druga orodja, le v zadnji fazi se obrnemo nanj. Je odličen pri analizi konkurence za on-site optimizacijo in pri tem, da nam pove kaj in kako moramo spremeniti na svoji spletni strani.

A sem katero orodje izpustil, ki bi moralo biti na tem seznamu? Povej v komentarjih, seveda pa zraven potrebujemo tudi razlago.

Še tole, nekatere povezave v tem članku so t.i. affiliate povezave. Samo da veš.

2 Responses

  1. Super orodja, Petrovi nasveti so resnično zlata vredni (preizkušeno).

    Mogoče bi lahko omenil še Screaming Frog (čeprav ga sam še ne uporabljam) in pa mogoče tudi Moz (nekateri ga imajo raje kot SemRush ali Ahrefs, vendar ima nekoliko manjšo bazo backlinkov ter ključnih besed).
    Screaming frog ima zastonjsko različico, kot tudi plačljivo (letna članarina €171,50).
    Moz je mogoče preizkusiti brezplačno za dobo 30 dni, potem pa se cena giblje od $99 naprej (mesečno).

    Lp 🙂

    1. Hej Luka, screaming frog je the shit, samo res moras delati veliko seota, da se ti splaca. Semrush in ahrefs ti veliko teh stvari naredita sama. Zato ju nisem dajal zraven. Moz pa, dolgo ga ze nisem uporabljal, zato ga tezko priporocam, ceprav sem bil vcasih velik fan. Imel sem prvo predavanje o Moz toolih 🙂
      Lepo da si se oglasil 🙂

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Priporočeno

Ne zamudite novosti

Si se naučil/a kaj novega?
Če ja, mi dovoli, da ti pošljem naslednji članek kar na e-mail.