Vaš Google Analytics bo nehal delati – kaj lahko naredite?

Tole ni marketinški članek, ki pravi, da bo GA nehal delati, ker nimate goalsov nastavljenih, ampak čisto zares. Google je objavil, da bodo vsi Universal Analytics (torej to kar uporabljate vi) nehali delati. Google bo enostavno zablokiral vse in v poročilih boste videli 0. To se bo zgodilo tudi, če uporabljate plačljiv Google Analytics 360, … Read more

SEO ROAST #4 – Metrike v SEOtu in UTM-ji

Četrtič gremo v live ob drugačni uri, začnemo že ob 11.00. Google live link je tukaj https://youtu.be/rOCUK34rNB4 Tematike, ki jih bom imel na “predavajnu” so: Dobre in slabe metrike v spletnem marketingu Katere so tiste, ki jih spremljate, pa jih ne bi smeli Kako v SEO postavimo metrike Kaj so UTMji in zakaj jih morate … Read more

Brezplačno: Data studio poročilo za vašo spletno trgovino

Spodaj vse razložim, ampak, če se vam mudi, v naslednji vrstici vpišite vaše podatke in povezavo dobite na e-mail. Kdaj ste nazadnje odprli GA? Na skoraj vsakem predavanju vprašam kdaj ste nazadnje odprli Google Analytics. In takrat me udeleženci in udeleženke vedno presenetijo ker kar pridno dvigujejo roke. Ampak jim ne verjamem čisto. Problema sta … Read more

5 Nastavitev google analytics, ki vam uničujejo podatke

Google Analytics moramo uporabljati dnevno. In vsi, ki delajo v vaši marketing ekipi, morajo imeti dostop do analitike, jo razumet, vzdrževat, negovati in analizirat. Brez tega pač ne gre. Pred začetkom vsakega projekta preverim analitiko, da sploh vem, o čem se bomo pogovarjali. Da se bomo sploh imeli o čem pogovarjati. In pogosto vidim analitiko, … Read more