Glavna napaka, ki jo delatE e-mail marketingarji

TL:DR: pošljite več sporočil v okviru kampanje trženja prek e-pošte. Če podvojite število poslanih sporočil, boste podvojili prihodke. Easy-peasy. E-mail marketing je izjemno učinkovit način trženja predvsem za podjetja, ki imajo dolgo tradicijo in/ali veliko število nekdanjih kupcev, ki jim lahko prodajo nove produkte oz. jim ponovno prodajo stare. Prav tako je več kot primeren … Read more

E-mail marketing ali marketing automation

Tole je razprava, ki jo imajo v marsikaterem podjetju. Ali ostati na »osnovnem« nivoju spletnega marketinga ali skočiti na vlak super duper profitabilnega, enostavnega in avtomatskega marketing automationa. Razprava ni irelevantna, uporaba različnih kanalov je seveda pomembna in vprašati se moramo, kdaj smo pripravljeni na uporabo enega ali drugega. Najprej si oglejmo vsakega izmed kanalov … Read more

47 email marketing testov

  Brez uvoda in zaključka, in medias res, kot je rekla ga. prof. Petek, 47 growth hackov za e-mail marketing. No, kazalo moram še sestaviti:Testi stopnje dostavljenostiTesti stopnje odpiranja e-pošte (Open rate)Testi stopnje klikov in vsebine (Click through rate)Vse ostalo, kar ni všteto v zgornje stopnje Testi stopnje dostavljenosti Spremenimo domeno iz seos.si v seossi.si. … Read more

Napredna E-mail marketing orodja, ki jih ne poznate, pa bi jih morali

E-mail marketing orodja so nekako zapostavljena tema na spletu, le redko se govori o njih. Ni prav, ker so pomembna. In ker jih je potrebno uporabljati. In ne, tu ne govorim o Mailchimpu ali njegovih alternativah (zakaj ne maram Mailchimpa sem pisal tukaj), ampak o orodjih, ki nam pomagajo ocenjevati dostavljivost naših e-mailov in kvaliteto … Read more