E-mail marketing ali marketing automation

Tole je razprava, ki jo imajo v marsikaterem podjetju. Ali ostati na »osnovnem« nivoju spletnega marketinga ali skočiti na vlak super duper profitabilnega, enostavnega in avtomatskega marketing automationa. Razprava ni irelevantna, uporaba različnih kanalov je seveda pomembna in vprašati se moramo, kdaj smo pripravljeni na uporabo enega ali drugega. Najprej si oglejmo vsakega izmed kanalov …

Preberi celotnegaE-mail marketing ali marketing automation

Tako izgubljate denar pri naročninah …

Po novem hodim na fitnes. Mislim, ne fitnes, vodene vadbe. Mislim, ne ravno aerobiko (to sem enkrat šel, bil sem jaz in 10 16-letnic, ki so se super nasmejale) ampak te proper, bodyweight, take moške vadbe, pa to. 😉 via GIPHY Pravzaprav to ni prvič, da hodim k tej firmi. Začel sem lani jeseni, in sem …

Preberi celotnegaTako izgubljate denar pri naročninah …

Ne bodite leni, nehajte uporabljati Mailchimp

Priznam, tudi jaz sem to že naredil. Mailchimp (za prijatelje MC) je prva stvar na katero pomislimo, ko nekdo reče e-mail marketing. Tako dolgo so že na trgu, s precej kvalitetno storitvijo, da so se vsedli v našo kolektivno marketinško podzavest kot Google Analytics ali WordPress. Če nas zbudijo ob 2 zjutraj in vprašajo, kateri …

Preberi celotnegaNe bodite leni, nehajte uporabljati Mailchimp