fbpx

Razporeditev SEO budgeta

Investicija v SEO je kompleksna stvar, sploh če se pogovarjamo o investiciji za napredne trge, kjer je optimizacija zahtevna, konkurenca velika in delo dolgoročno. Pred kratkim smo se na LinkedIn pogovarjali, kakšne časovne roke sporočimo strankam za izvedbo optimizacije. Odgovori so bili od 3 mesecev pa do 3 let. Seveda je razpon velik, če govorimo …

Preberi celotnegaRazporeditev SEO budgeta

Zadnji SEO to-do leta 2018

Maribor je že prižgal lučke, Ljubljana jih bo ta vikend, Koper jih je pred mesecem dni. Počasi torej prihaja konec leta. Upam, da ste že poskusili kuhano vino. Jaz ga še nisem, vendar ga bom kmalu. Počasi prihajamo do trenutka, ko bomo vsi začeli gledat nazaj, kar je povsem običajno za konec leta. Dosegli smo …

Preberi celotnegaZadnji SEO to-do leta 2018

Najboljših 10 razširitev Chrome za SEO – Infografika

Hitro in učinkovito delo zahteva avtomatizacijo in uporabo čim boljših orodij. O orodjih za SEO sem že pisal, tokrat pa si bomo ogledali, katere razširitve Chrome (Chrome extensions) za SEO redno uporabljam, na koncu članka pa vas bom povabil, da v komentarjih zapišete, katere uporabljate sami. Njihov vrstni red ni naključen, ampak jih bom navedel, kot …

Preberi celotnegaNajboljših 10 razširitev Chrome za SEO – Infografika