Razporeditev SEO budgeta

Investicija v SEO je kompleksna stvar, sploh če se pogovarjamo o investiciji za napredne trge, kjer je optimizacija zahtevna, konkurenca velika in delo dolgoročno. Pred kratkim smo se na LinkedIn pogovarjali, kakšne časovne roke sporočimo strankam za izvedbo optimizacije. Odgovori so bili od 3 mesecev pa do 3 let. Seveda je razpon velik, če govorimo …

Preberi celotnegaRazporeditev SEO budgeta

SEO za B2B

Danes sem znova predaval na ABC Acceleratorju (mimogrede, ravnokar v pospeševalnik sprejemajo nov paket podjetij), kot to počnem že vrsto let. Zagonskim podjetjem predavam SEO in UX, pogosto pa se iz tega razvije tudi daljše sodelovanje na področju marketinga. In vsakokrat, ko predavam v pospeševalniku, dobim pametna vprašanja o SEO. Tudi tokrat. Eno izmed vprašanj, …

Preberi celotnegaSEO za B2B