Kaj je schema in zakaj zamujate z njo

Veliko premalo govorimo o tehničnem SEO, naprednih tehničnih implementacijah in o tem, kaj vse lahko dosežemo, če se ukvarjamo s kodo spletne strani. Ta stvar je pogosto izjemno specifična, odvisna od veliko dejavnikov, prav tako pa se s tem ukvarja le redkokdo, kajti jaz pač nisem programer. Da, ravno zato, ker se ostali s tem … Read more

Razporeditev SEO budgeta

Investicija v SEO je kompleksna stvar, sploh če se pogovarjamo o investiciji za napredne trge, kjer je optimizacija zahtevna, konkurenca velika in delo dolgoročno. Pred kratkim smo se na LinkedIn pogovarjali, kakšne časovne roke sporočimo strankam za izvedbo optimizacije. Odgovori so bili od 3 mesecev pa do 3 let. Seveda je razpon velik, če govorimo … Read more

Zadnji SEO to-do leta 2018

Maribor je že prižgal lučke, Ljubljana jih bo ta vikend, Koper jih je pred mesecem dni. Počasi torej prihaja konec leta. Upam, da ste že poskusili kuhano vino. Jaz ga še nisem, vendar ga bom kmalu. Počasi prihajamo do trenutka, ko bomo vsi začeli gledat nazaj, kar je povsem običajno za konec leta. Dosegli smo … Read more

SEO velikih spletnih trgovin

Optimizacijo za iskalnike že 15 let opisujem na praktično enak način: 1. Keyword analiza, 2. tehnična optimizacija, 3. vsebinska optimizacija, 4. backlinki. In vse je še vedno res. Seveda pa je, kot vedno, hudič v detajlih. Pristopi k SEOtu se razlikujejo ne le glede na to kaj je posamezna spletna stran že naredila v preteklosti, … Read more