Kupljene vsebine pomagajo, pa ne dovolj – N1info

Tole je peta objava v seriji spremljanja SEO optimizacije novega medija v Sloveniji, prejšnje objave najdete na 4, 3, 2, 1. Na Zahodu nič novega, to sem že rekel in ponovno poudarjam. Ko pogledamo kaj in kako počnejo na N1 Slovenija, vidimo da se optimizaicji za iskalnike niso posvetili nič več kot do sedaj. Njihove … Read more

Ponovi za menoj – SEO text ne obstaja

Odkar ta svet stoji, je v SEO eno pravilo nad vsemi. Content is king. Vsebina je kralj. Od začetka Googla, ko smo se začeli ukvarjati z optimizacijo SEO, pa do danes je to eno najpomembnejših pravil. Danes in zadnjih 10 let pa je to brez dvoma najpomembnejše pravilo SEO. Zato imam prezentacije, kjer povem, da … Read more

Razporeditev SEO budgeta

Investicija v SEO je kompleksna stvar, sploh če se pogovarjamo o investiciji za napredne trge, kjer je optimizacija zahtevna, konkurenca velika in delo dolgoročno. Pred kratkim smo se na LinkedIn pogovarjali, kakšne časovne roke sporočimo strankam za izvedbo optimizacije. Odgovori so bili od 3 mesecev pa do 3 let. Seveda je razpon velik, če govorimo … Read more

Moj SEO je večji od tvojega

Klasičen način primerjanja argumentov, kot bi rekel T., moj je večji od tvojega. In potem smo se smejali. Ker … Sex jokes … Kakorkoli, v zadnjem času je primerjava SEOtov postala še bolj vseprisotna kot je bila v preteklosti. Spremembe Googlovih algoritmov v zadnjih letih se premikajo od tega, da se spremeni celoten algoritem za…

Zadnji SEO to-do leta 2018

Maribor je že prižgal lučke, Ljubljana jih bo ta vikend, Koper jih je pred mesecem dni. Počasi torej prihaja konec leta. Upam, da ste že poskusili kuhano vino. Jaz ga še nisem, vendar ga bom kmalu. Počasi prihajamo do trenutka, ko bomo vsi začeli gledat nazaj, kar je povsem običajno za konec leta. Dosegli smo … Read more

SEO velikih spletnih trgovin

Optimizacijo za iskalnike že 15 let opisujem na praktično enak način: 1. Keyword analiza, 2. tehnična optimizacija, 3. vsebinska optimizacija, 4. backlinki. In vse je še vedno res. Seveda pa je, kot vedno, hudič v detajlih. Pristopi k SEOtu se razlikujejo ne le glede na to kaj je posamezna spletna stran že naredila v preteklosti, … Read more