8 najboljših SEOtov na SEO roastu

Tole je bil najdaljši, pa verjetno eden boljših SEO roastov, saj so bili moji gostje: Poglejte si spodnji Roast Tole so viri novic Tole so novice, ki smo jih brali Nova storitev za kupovanje linkov dosegljiva tudi v Sloveniji Tisti, ki se ukvarjate s pridobivanjem povratnih povezav po večih državah po svetu, veste, kako veliko […]

10 najpogostejših napak freelancerjev

Tokrat sem imel na roastu spet goste, Majo Voje in Tima Berceta, strokovnjaka marketinga in growth hackinga. Njun zadnji projekt https://postanifreelancer.si/ vam lahko pomaga, da končno zgradite svojo hišo (za razlago poglej video). Z njima sem se pogovarjal o največjih napakah, ki jih naredijo freelancerji, zakaj sta sama postala freelancerja in kaj narediti, da boš bolj profitabilen.  […]

SEO optimizacija slik

Posnetek si lahko pogledate tukaj: Prezentacija, ki sem jo uporabljal: Tole so novice, ki smo jih brali: Google odstranil attribucijske modele iz Google Adsov in Google Analytics Atribucijski modeli so tista stvar o katerih se fancy marketingarji lahko kregamo na konferencah in izgledamo, kot da vemo več kot navadni smrtniki.No, v resnici je to tista […]

SEO roast – mnenja uporabnikov

Mnenja uporabnikov o vaših produktih, torej ocene uporabnikov, reviews, kakorkoli jim že rečemo, so mehki del marketinga, ki ga pa moramo nujno uporabljati, saj močno pomagajo pri tem, da nam uporabniki verjamejo, da bodo dobili res dober produkt. Izjemnega pomena so predvsem za novejše blagovne znamke / spletne strani in spletne strani, ki se želijo […]

Zasnova in urejanje kategorijske strani spletne trgovine

Spletne trgovine imajo nekaj tipičnih pristajalnih strani: Kategorijska stran, tista, ki prikazuje več produktov je pogosto glavni cilj marketinških in prodajnih akcij, zato je zelo pomembna. Pomembna je njena strukturna zasnova, uporabniška izkušnja, pa tudi vsebina strani, ne le kateri prispevki so tam na voljo, ampak tudi v kakšnem vrstnem redu so prikazani in še […]

Schema.org strukturirani podatki za SEO

Strukturirani podatki poskrbijo za to, da ste bolje izpostavljeni v iskalnih rezultatih. Na Roastu smo pogledali kakšne vrste strukturiranih podatkov obstajajo, kako jih uporabljamo za SEO in kako jih lahko vi dodate na svojo spletno stran. Tukaj si lahko pogledate tudi prezentacijo, ki sem jo uporabljal med roastom.

Bolj strateški marketing v 2023

Prvi roast v mesecu ljubezni se je vrtel okoli strateškega pristopa k marketingu. Kaj moramo znotraj podjetja narediti, da bo naš marketing bolj uspešen, bolj profitabilen in bolj ciljan in da bomo na dolgi rok poskrbeli za to, da je naše podjetje uspešnejše, boljše, bolj profitabilno. Poglejte si video roasta: Tukaj pa si lahko pogledate […]

Kako narediti novo spletno stran in ne propasti

Projekt izdelave spletne strani ali nadgradnje spletne strani je pogosto predrag, predolg in prekompleksen, razpade vsaj dvakrat in na koncu ste nezadovoljni naročniki, nezadovoljna je agencija in vsi smo žalostni. Na vprašanje kako se lahko temu izognemo smo se pogovarjali na SEO roastu. Če vas zanima storitev svetovanja o pripravi spletne strani, jo najdete tukaj. […]

Chat GPT v marketingu in SEOtu

Na to temo smo imeli SEO roast in spodaj lahko vidite posnetek celotnega roasta, kjer sem gostil tudi goste, Tima Berceta, ki je povedal kako uporablja Chat GPT za napredno pripravo vsebin in Danajo Oblak, ki nam je razkrila kako je s Chat GPT sprogramirala menstrualni koledarček, ki ga lahko najdete na https://www.nosecka.net/kalkulator-ovulacije/ Tule si […]

Kako uspešno sodelovati s SEO agencijo

SEO roast na katerem smo se pogovarjali o tem kako zastaviti sodelovanje s SEO agencijo, da dobimo rezultate in to za pravi denar. Ta video je samo predavanje, nekoliko obdelan, tako da je veliko bolj gledljiv in zanimiv. Vesel bom komentarjev, kaj si mislite o takšni vrsti video posnetkov. Sicer pa si tukaj lahko ogledate […]