Tri nujne nastavitve GA4

Največja prednost, pa tudi največja težava analitike je, da začne delati takoj po tem, ko jo dodate na spletno stran. Tako pogosto pozabimo, da stvar ne dela out of the box za večino uporabnikov, oziroma da imamo neke nastavitve, ki jih moramo nujno urediti, da bo stvar (bolj) natančna.

Zato sem v tem prispevku zbral tri takšne, ki so v resnici del mojega GA4 izobraževanja (poglej ga tukaj), ampak ker sem prijazen in so res pomembni, sem jih dodal tukaj brezplačno na ogled.

IP filter lastnega prometa

Glede na to, da je spletna stran vaš kruh in maslo (a to rečemo? Bread and butter?), bi morali vsaj vsak dan biti na vaši spletni strani. Rihtat, gledat, preurejat, analizirat, iskati težave in probleme. Narediti kak testen nakup. In potem to enako počnejo vaši kolegi in kolegice. Lahko je teh veliko, stotine sodelavcev, ki vsak dan brkljajo po spletni strani.

Ali pa le vi, ni važno. V vsakem primeru je vaš obisk spletne strani popolnoma drugačen od pravih uporabnikov, zato v analitiki ne želimo gledati kako ste vi obiskali spletno stran. Ne, vaš obisk moramo umakniti (filtrirati) iz analitike.

Za to uporabimo IP filter.

Poglej video posnetek.

2. Referral exclusion

Uganete kolikokrat sem moral poskusiti, preden sem se odločil ali ima referral dva rr ali dva ff? Pač ta izraz mi ne gre.

Referral exclusion pomeni, da določene vire obiska, določene referrale, torej določene druge spletne strani, iz katerih so prišli uporabniki, umaknemo iz analitike. Teh ponavadi ni veliko, so pa zelo pomembni. Uporabnik pride na spletno stran, izbere produkt, ga doda v košarico, vpiše podatke za dostavo, izbere plačilo s kreditno kartico, nato gre na bankart.si/paypal/stripe (sic) in vnese številko kartice, ter se vrne na vašo spletno stran.

Vaša analitika pove, da je 5 uporabnikov prišli iz paypala in vsi so naredili nakup. Najpomembneje pa, izgubi realen source teh uporabnikov. Torej, če so ti uporabniki prišli na psletno stran preko facebooka, sedaj FB ni več njihov vir, ampak je to paypal.

Za razrešitev te godlje in bolj natančno analitiko uporabljamo referral exclusion. Poglejte video.

3. Cross-domain tracking

Spletne strani imamo pogosto na večih domenah. Navadno spletno stran na eni, trgovino na drugi domeni. Slovensko spletno stran na .si domeni, nemško na .de domeni, italijansko na .it domeni. Blog na eni domeni, spletno stran na drugi.

Ker pač niste poslušali svojega SEO strokovnjaka, imate narejeno narobe.

Želite pa (in pametno je, in tako bi morali imeti) vse te uporabnike gledati v enem Google analytics. Zato, da lahko spremljate prehode med različnimi stranmi in da ohranjate realen vir obiska. Da ni vir obiskovalcev na trgovina.si source=blog.si

Temu rečemo cross domain tracking in poleg tega, da isto GA kodo zaganjate na vseh domenah, morate tudi analitiki povedati, katere domene želite meriti.

Temu rečemo cross domain tracking in tukaj je video ki to razloži.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Priporočeno

Optimizacija za iskalnike

Chat GPT v marketingu in SEOtu

Na to temo smo imeli SEO roast in spodaj lahko vidite posnetek celotnega roasta, kjer sem gostil tudi goste, Tima Berceta, ki je povedal kako

Preberi več

Ne zamudite novosti

Si se naučil/a kaj novega?
Če ja, mi dovoli, da ti pošljem naslednji članek kar na e-mail.