ZAKAJ SEM NAJEL NOTRANJEGA OBLIKOVALCA IN ZAKAJ BI GA MORALI TUDI VI

ZAKAJ SEM NAJEL NOTRANJEGA OBLIKOVALCA IN ZAKAJ BI GA MORALI TUDI VI

Ko sem razmišljal o pripravi tega prispevka, se mi je vedno znova predvajala tale slika gif iz Terminatorja.

Ta slika gif zelo dobro prikazuje, kako v resnici vidimo svet. Poudarjeno vidimo tisto, kar nam je pomembno, to natančno analiziramo, preostalo pa ignoriramo. Saj vemo, da v resnici gledamo z možgani in ne z očmi ter da naši možgani filtrirajo in aktivni zaznavajo zgolj majhen delček tistega, kar opazimo. Vnaprej se odločijo, kaj in kako je pomembno in opazijo le to.

Ko sem bil tisti, ki bo odločil, koga bomo zaposlili na agenciji, mi je bilo eno najpomembnejše. Želel sem si, da bi oseba, ki jo zaposlim, mimogrede opazila, kaj vse je treba narediti. Pa ne pravim prinesti šefu kavo, ker to je tako ali tako bilo treba narediti vsak dan in vsako uro. Ampak …

Želel sem si, da mu/ji je spletni marketing tako zlezel pod kožo, da vedno, ko brska po spletu, gleda in opazi, kar je pomembno. Mimogrede, ko se niti ne napreza. Tako sem zadnjič med delom mimogrede opazil, da imajo na e-upravi napačen meta opis.

Ker pravi strokovnjak to tako počne. Pravi pleskar se giba po svetu in vidi, kako so stene slabo pobeljene. Pravi avtomehanik posluša avtomobile, ki se peljejo mimo, in že na daleč ve, kaj je z njimi narobe.

S tem dolgim uvodom želim povedati, da ljudje, ki so na svojih področjih strokovnjaki, na svoje veščine gledajo drugače in zato so rezultati njihovega dela popolnoma drugačni.

Počasi se bomo preselili in nova hiša je zaenkrat povsem prazna. Moja predstava o tem, kaj bi lahko naredili z interierjem, je seveda povsem v redu. Ampak kar si bo lahko zamislila ekipa, ki ima leta izkušenj z notranjim oblikovanjem, bo nekaj povsem drugega. Elementi, kombinacije, položaji, ideje, možnosti, na katere sam nikoli ne bi niti pomislil. Zato sva najela notranjega oblikovalca, da naredi enkrat in kot je prav (če ga kdo potrebuje, so super tile: https://www.studio-list.si/).

In nauk vsega tega je, da morate enako storiti tudi vi, če želite stvari resno urediti; najemite nekoga, ki kakovostno uredi stvari, pa naj gre za spletno stran ali logotip, naj bo to oglaševanje ali pač kar koli že želite dobro narediti v svojem poslu. Naj bo to plačni sistem, naj bo to sistem nagrajevanja, naj bo to delovni proces in njegova optimizacija, proces naročanja ali pa pakiranja.

Expert je pač expert.

Ne samo, da bodo rezultati, če bo delo opravil profesionalec, veliko boljši – ne, povsem drugačni bodo od tega, kar si vi sploh lahko zamislite. In vem, da boste rekli, da saj vaše ideje povsem zadostujejo. Seveda zadostujejo. Dokler ne pridete do nivoja, ki ga ni več mogoče prebiti. Tudi če bi jaz opremljal hišo, bi bila povs… Ne, to ne bo držalo. Poskusim raje tako: tudi če bi Maja opremljala hišo, bi bila čisto v redu; verjetno bi bila videti prav dobro. Ker je do sedaj opremila že dve najini stanovanji, pa sta res super. Seveda s to izjemo, da mi ne kupi avtomata za pripravo espressa, ampak to so malenkosti. Bilo pa je samo čisto v redu.

Zdaj mora biti top šit.

Zato. Kupite SEOta da dela SEO. Kupite oglaševalca, da dela oglaševanje. Kupite … you get the point. Kupite terminatorja za terminirat.

Tole bi še moral prebrati:

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.